toine Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 vroeger was ik om deze tijd gewoon stoned van de alcohol en maar zeggen nee joh valt allemaal best mee... hmmmm tsja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Goed avond, ff niet meer hier geweest, was met andere zaken bezig. Ik ben nog steeds met de "vasten" bezig, nu al drie weken. Daarna zien we wel weer. Wilde jullie wel nog vertellen dat ik woensdag naar japan ga. Verheug, verheug!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 smikkie het is allemaal 1 pot nat maak niet uit...toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 hannah je zit niet op een crosstrainer... je staat lekker makkelijk ben jij zeg..heb ik het nog zwaarder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Smikkie fijne avond! Hij is er niet meer denk ik. Ik heb even liggen slapen, een uurtje. Hoe is het hier? Tuvalu, welkom! Het is een beetje stil hier zie ik. Iedereen een beetje lui, behalve Snoep? Die is straks topfit volgens mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 hannah spring maar achterop dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 ik heb een groot hart hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 een soort van prutje:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 utrecht gelijkspel, wat een bagger wedstrijd niet normaal en die gasten krijgen flink betaald hoor wat een drama wat een rust hier.......... iemand nog iets leuks te vertellen? heb ik eerder al gedaan.. fijne zondag maak er wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Toine, Ach als je hond maar uit de auto is Je plafond nog niet naar beneden gekomen is, is alles toch oke? Ik heb hard moeten lachen om je. Hier gebeurd weinig vandaag, heb hoofdpijn.. Wat ga je eten straks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 dag madelief je.. was verder een leuke dag hoor veel gelachen... eten, ja, op zondag doen we altijd makkelijk, dus zal wel een frituur worden, hele week gesport en mijzelf een beetje zitten verhongeren, dus vandaag is een soort junkdag. hoe gaat het met je, je drinkt niet 'k ook al tijdje niet meer en moet zeggen, gaat goed. niet teveel denken en positief bezig blijven is het beste medicijn denk ik enzo bladie bla and some wens je veel sterkte met je hoofdpijn zou zeggen, neem een borrel als medicijn, maar dat ik ook weer flauw he;) we gaan ervoor he..! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Toine, Ik zou al opknappen van een lekkere bitterbal met veel mayo! Heerlijk. Maar nee ik heb al veel snacks op vandaag. Heb sinds ik gestopt ben, nu bijna 2 weken geleden enorme trek in eten. Niet normaal! Nu ben ik geen dikkertje, maar ik wil het ook niet worden. Maar hier staat een pan soep, doe ik elke zondag. En ik heb nog auberginesalade oftewel Melitzanosalata over van gisteren, lekker op een toastje. Jij ben een echte voetbalgek he? Mij boeit alleen de EK en WK, verder vind ik er geen bal aan! Haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 hihi geen bal aan... eetsmakelijk zo en fijne zondag ga eve chill tv kijken enzo maak er wat van be good toine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Van uitstel komt afstel, dus stel die die borrel nog maar even uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Vanavond op RTL7 Astérix et Obélix. Begint om 20.00 Voor de liefhebbers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Hahahah die Spikie nee hoor ik ben niet bij de buren geweest vandaag, maar heb bezoek gehad. Het gaat me prima en ja ik ga dadelijk heerlijk naar de tievie kijken. Ga jij vanavond doen? Mooie muziek luisteren? O ja en ik heb net misschien wel een pond gamba's op met frietjes. Belgische wel te verstaan. Die van die lekkere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 We hebben hier de vleeshal, ik weet niet of je die kent maar daar kun je altijd heeeeeel goedkoop vlees en vis kopen. Ze hadden toen van die gamba's te koop ik geloof dat ik voor een kilo e7,00 betaald heb. Die dingen zijn me toch lekker. Ik hoop in ieder geval dat je een hele fijne avond hebt wat je ook gaat doen. O ja en ik vind je nog steeds een kanjer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 http://www.youtube.com/watch?v=r9bOYJUE7-Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 verkeerde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Goedenavond allemaal, Alles wel hier? Nog niet bijgelezen ... zijn er nog nieuwtjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 was ik helemaal wild van Nu stop ik...beloofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Originally posted by: spike quote> Die wou ik er ook nog opzetten!!!Freaky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 gaat da lieke eigenlijk over sex? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Eentje voor de mannen http://www.youtube.com/watch?v...UkuRi0&feature=related Zooooooooooo fout!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden