toine Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 ohohooh may kent borretje nog niet....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 getverkledders...tot op mijn onderbroek was ik nat... ff snel de stad in...zucht. hier lekt het weer lekker aan alle kanten dus de WB ook weer gebeld. Wijffie... kan hij niet bij de schuldhulpverlening terecht? is niets om je voor te schamen hoor, geeft je juist meer lucht. ( vind ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Originally posted by: toineohohoohmay kent borretje nog niet.......quote> LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Goeie avond mensen. Lekker vroeg thuis en fijn gewerkt. Zondag open dag en in heb al heel wat spullen klaar dus hoop veel te verkopen. Verder voor m'n buurman een kristallen eekhoorn mee gebracht. Hij spaart die en bij ons hadden we een prachtige staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Ga je nog naar Pere Lachaise Toine? Doe dat nou, als je dat leuk vindt. Leg je voor mij een bosje rozen bij Chopin. Wel even voorschieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Hallo Bol, Toen wij de flat van mijn schoonmoeder moesten leegruimen (ze is nu in een verzorgingshuis) hebben wij ook veel spullen naar het dierenasiel gebracht. Ze zitten continu in geldnood en er wordt meestal goed verkocht. Nu maar duimen dat het zondag een beetje goed weer is! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 http://youtu.be/Up4MgFZdkD0 zo lekker, oeff... can you feel it.. als je er een beetje poepgezicht bij maakt begrijp je het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Toineman, Maak je niet druk over die medicijnen. Het is inderdaad normaal dat ze langzaam opgebouwd worden. Het is altijd jammer dat het even duurt voor ze goed werken, dus daar zul je even doorheen moeten. Mensen hadden je hier al eens aangeraden om te kijken of je vrijwilligerswerk zou kunnen doen. Ben je daar ooit achteraan gegaan? Het zou de verveling bestrijden. Idee? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 ga m'n eten maar opwarmen... eet smakelijk iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 japans zou je ook gaan leren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Goedemiddag, Moet alles nog terug lezen van vandaag, doe ik zo. Vandaag een evaluatie gehad op mijn werk, alleen maar lovende kritieken gehad. Daar word ik warm van, vind het zó leuk. Volgende week 4 diensten op de hartbewaking, 2 vroege en twee late diensten. Ook inwerken, dus daarna kan ik op twee afdelingen ingepland worden. Man, man ,man, wat ben ik toch blij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 hoi soothe, mijn broer is bezig om een weekje vrij te krijgen, is nog niet defenitief wanneer. maar het avontuur is in mijn hoofd allang begonnen, gaat goed komen eng, ja, maar leuk eng zeg maar. maak wel een ommetje naar chopin. supergroot he die begraafplaats, kan je verdwalen. rijke historie met zoveel beroemdheden ga nog even aan de smikkel (sla enzo kipfiletje, komt me strotje uit) alle goeds... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Mooi er dus actie. En ja, zeer groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Emmaroos, Wat ben ik blij voor jou. Fantastisch zo'n eerste week. Wat een opsteker al die complimenten! Ga zo voort meis! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 ja vrijwilligerswerk japans leren zit altijd vol plannen en ideeen en enzo.... uitvoering ontbreekt bijna altijd omdat mijn kop dan al weer vol zit met heleboel andere dingen. moet ik aan werken. klopt soothe goed opgemerkt jaja komt niets langs heer soothe nee hoor when your right your right wil vaak alles perfect doen en dan doe ik het weer niet omdat balaballbalablbalbllbal fijne avond actie ( en ook doen) moet ik echt aan werken, doe mijzelf dan te kort enzo, what else is new Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Ik hoop ook dat het goed gaat lopen Lytse. Vorig jaar had ik bijna e300,-- verkocht, dat gaf een grote kick toen. Is het vandag met jou ook een beetje goed gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Wijfie ik denk dat dat het enigste goeie is dat je doet, naar het maatsch. werk gaan. Zorgen dat je zoon een maatsch. werker krijgt. Als je zoon dan met problemen bij je komt, verwijs je hem naar het maatsch. werk, want jij trekt je handen helemaal van hem af. Moet jij eens kijken wat je dan een rust krijgt. Dan is het jouw verantwoording niet meer en hoef je hem ook niet meer in huis te nemen. Het is verdorrie een volwassen kerel zeg, hij moet zelf maar eens de verantwoording nemen over zijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Hallo Bol, Vandaag gaat het zozo, maar ik heb toch gewandeld. Geeft een tevreden gevoel. Verder bij mijn schoonmoeder op bezoek geweest, klusjes gedaan, dus oké. Geen wonder dat je een kick kreeg van die 300 euro! Goed van je! Ik ga nu aan het eten, want manlief moet straks sporten. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Smakelijk Lytse. Wat moet dat inderdaad een goed gevoel geven Em:present: Ik kan me voorstellen dat je je heel gelukkig voelt. Wat ik wil vragen hé, heb je al een beetje resultaat gevoeld met de lamp? Ben zo benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Goedemiddag, kan nog net. Het is raar maar ik heb weinig tekst vandaag. Lekker gewerkt, ik kan er nog een dagdeel bij gaan doen wegens uitbreiding. Een grote kans dat ik het ga doen. Wonderlijk hoe het soms kan gaan, van vrijwilligerswerk naar een betaalde baan en totaal anders dan ik ooit in mijn leven heb gedaan. Maar ik vind het ontzettend leuk, zo zie je maar weer, een mens is nooit te oud om ook qua werk het roer compleet om te gooien. En ik hoorde op het nieuws dat de website, van het Vaticaan is gehackt, niet tegen het geloof maar tegen de corruptie in de RK kerk. Ik moet erom lachen en stiekum vind ik het geweldig. Wat is het trouwens een vreselijk weer, zon, dat wil ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Bollie, ja, ik heb er wel baat bij, alleen mijn psych, waar ik 4 gesprekken mee had zei, dat ik te laat begonnen was.Hij zei dat je in oktober al moet beginnen en ik ben in december begonnen. Toch is het goed geweest dus ja, voor mij werkt het. De laatste 3 weken heb ik het niet gebruikt dus heb ik hem nu in de kast en haal het in oktober weer tevoorschijn. Jij hebt er ook baat bij he? Ook incidenteel toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Roos wat gun ik je dit herlijk meid en je verdient het zo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Weten jullie wat erg is??? Ik moet vanavond op verjaardagsvisite. In de plaats waar ik werk, daar woont mijn schoonzus. Kom er dus net weg, moet er dus straks weer heen. Maakt op zich niet uit maar ben zooooooooo moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Emma, jaja, hard werken kost energie. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Jane, is het al home sweet home bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Jane, ik vind het zo leuk dat je dit zegt!!!!!!!!!! Echt hoor, lief ben je. Ik ben zo moe en weten jullie wat er gebeurd als je moe bent? Dan word je euforisch, alleen maar lachen..... nou kan nog wat worden op die verjaardag. Vroeg weg gaan denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden