Spring naar bijdragen

donderdag 8 maart


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 247
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Emmaroos, ik denk niet dat wij op dezelfde verjaardag waren, dan waren er minstens 3 nuchter geweest :)

En ach, vervelend, wilde op een gegeven moment wel naar huis omdat ik het een beetje zonde van mijn tijd vond, lees ik liever een boek of zo.

Bovendien is luisteren naar aangeschoten mensen best wel heel inspannend, vooral als ze tegen jou persoonlijk aan het praten zijn.

Je probeert het dan toch zo goed mogelijk te begrijpen en een beetje zinnige antwoorden te geven.

Krijg net een whattsappje dat mijn kleindochtertjes een beetje ziek zijn, of ik even boodschappen wil doen voor mijn dochter.

En uiteraard wil ik dat.

Ben dus effe weg, bye....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff, Teveel, knap hoor dat jij nog moeite doet om iemand in die staat proberen te volgen en er serieus op in te gaan.

Begin ik niet eens aan.

Heb dan toch het gevoel dat ze het de volgende dag niet meer weten, dus waar zou ik me voor inspannen?

En worden ze echt vervelend...dan ga ik wel een paar meter verderop...

Nou, hoop dat het meevalt met de kinders...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Jaap, die vrouwtjes toch he?

Vandaag trouwens 'vrouwendag' :D

EN het is 25 jaar geleden dat de laatste aflevering van the A-team werd uitgezonden... :P

Zo, en nu ga ik ook aan de slag.

Mensen, het is schitterend weer... lekker van genieten, zelfs als je gewoon binnen zit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Tuva, die heeft Marjo....

Maar maak je niet druk hoor, gewoon het icoontje nemen waar jij je prettig bij voelt.

Welke het ook is..

En nu Von :angry: , aan de slag en niet telkens in het voorbijgaan even op het scherm gluren... wegwezen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge,

ik meld me weer even

droog en wel natuurlijk

heb voor mezelf al weer een cadeau

op 't oog en wel via marktplaats

een mooie, wel's waar, een gebruikte

barok kleding kast , straks even kijken

of het wat is en of het nog in goede staat is

en de cadeau's zijn natuurlijk de beloning voor t niet drinken !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat je lukken hoor Co, zeker als je, als je het moeilijk krijgt tijdens het feest, terug kijkt naar de tijd die nu achter je ligt, en ziet hoe je je nu al weer voelt.:)

Trouwens goeie morgen later ingelogden.

Marq wat goed dat je jezelf een kado geeft. Dat is nog al niet wat zeg. Kun je die kast gelijk gebruiken of moet ie nog opgeknapt worden?

Je zal misschien ook niet alles op een foto zien hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wijfie, waar heb je die buikpijn? heb je je blindedarm nog?

en hier slecht nieuws, gisteren gedronken, dus nu thuis met een rotgevoel en proberen mijzelf bij elkaar te pakken.

heb nog eens mijn dossier doorgenomen, filmje gekeken waar je niet vrolijk van wordt, pfff

ik ahd gisteren een rotdag, maar wist mijn gedachten om te buigen van ik moet een biertje om te relaxen tot alcohol helpt nu niet en als je het niet doet ga je trots naar bed en morgen fris aan het werk. Ging goed, tot mijn man zei, zullen we een biertje nemen? even gewijfeld, maar het was te sterk en nu zit ik met een smoes van mijn werk thuis, want het bleef niet bij eentje.

mariam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Mariam: nu niet teveel treuren he, vandaag is weer een nieuwe dag, met nieuwe kansen. Het IS ook moeilijk als je man zegt: zullen we een biertje nemen. Ik weet niet of ik dan aan de verleiding zou bezwijken. Mijn man drinkt alleen maar cola, dus die verleiding heb ik niet. Sterkte hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou iedereen sterkte met pijnen en kwaaltjes en wijffie jij moet idd heel erg oppassen dan, want klinkt idd niet goed, sterkte hoor.

Nou ik vlug naar de wereld draait door kijken, op het laatst een stel ouwe rockers waarondr Frank Kraayeveld, 1 van Neerlands beste zangers van de oudste band van Nederland en misschien wel ter wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mariam, je man misschien even inlichten dat het je menens

is met dat niet drinken. Dan hoeft ie je dat niet meer aan

te bieden.

Misschien kan ie ook (tijdelijk) even stoppen om je te steunen.

Zijn reactie kan natuurlijk zijn, wat ongezellig. En dat is in

het begin misschien ook wel. Maar als je je nuchter wat zeker-

der gaat voelen wordt het misschien allemaal zelfs wel veel

leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn man heeft mij zelf flink de waarheid gezegd vorige week, waardoor ik dit weer opgepakt heb.

Afspraak met mijzelf is dat ik door de week niet drink, verder durf ik nog niet te denken, maar dit zou al heel veel schelen.

we hebben het er vanochtend ook over gehad en het zal niet meer voorkomen, ma t/m do drinken we allebei niet.

mariam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...