Joy Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Das mooi Bor, maar best teleurgesteld in mensen hier... Pffffff, verschuil je achter je man of whatever, snap niet dat mensen niet verder kijken en daarom is dit forum niet gschikt voor iedereen merk ik wel, jammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Goeie avond allemaal en smakelijk eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 @ JJ, mij stoot je niet voor het hoofd. Je moet je draai kunnen vinden. Het is een kleurrijk volkje hier. De één lukt dat beter dan de ander. Doe waar je je prettig bij voelt, maar drink niet. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Jaap ik wens je een hele fijne vakantie. Geniet er van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Teleurgesteld in mensen omdat ze een andere zienswijze hebben als jij JJ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Nawoord. Mij hielp het om de drank uit de weg te krijgen. Daarom schrijf ik ook af en toe. Het lijkt wrang, maar ook zie ik hoe het niet moet. Soms geef ik een stevige boost. Ben niet zo.n knuffelaar. In het eggie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Ga een kliekie opwarmen. Geen culinair gedoe vandaag. Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: SootheBen niet zo.n knuffelaar.In het eggie wel.quote> Soothe ik p.b. m'n adres wel ff.Smakelijk kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Bolletje, jij krijgt altijd een knuf. Stuur het adres maar als ik voor de rijsttafel kom. Gaat in één moeite door. Dag Bolleboos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Goedenavond Frummers! Vandaag veel gedaan. Heb nog niet echt tijd gehad om alles te lezen. Komt straks wel. Jaap, als je het nog leest, een hele fijne vakantie Wie weet kom je met een lekker kleurtje thuis. Wel alles heel laten he? AR, voor het geval je eerder weg bent, jij ook een goede tijd he? Kun je af en toe iets laten horen? Succes! Even iets eten, hier ook een kliekje, maar wel lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Inderdaad Wijfie, rust dat heb je nodig zo onderhand. En je darmen niet extra pesten met alcohol maar dat was je toch al niet van plan dacht ik. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Jaap: hals und beinbruch!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Jane is dat toepasselijk als je gaat skiën?? Aanvulling: dacht dat het alleen een heilwens voor acteurs was. Heb het opgezocht en het is een geluks- en zegewens voor elk die een moeilijke test of zware opgave moet volbrengen. Dus sorry Jane, ik was te snel :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Wijffie, Goed dat je naar de HA bent gegaan. En rust, ja dat moet je houden en je verdiend het ook! Hopelijk zakt de pijn nu? Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Jane, Jaap is naar Frankrijk begreep ik. Dus daar kom je niet ver met Duitse termen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 En veel lichtverteerbaar voedsel eten Wijfie. zoals kip rijst en sla en weing specerijen gebruiken. Dan worden je darmen het minst geprikkeld. Goeie avond Teveel, Jane en Made, Jane heb je al gebruik gemaakt van je nieuwe sauna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Hallo Bolletje, gaat ie lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Agatsie in Frankrijk heb je nauwelijks apres ski, moet je voor in Oostenrijk zijn. Hoewel als je ADB wil blijven misschien toch wel een goede keus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Ja hoor hier gaat het goed. Wel wat mindere dagen gehad de laatste tijd maar over het algemeen mag ik niet klagen en het adb. zijn lukt me nog steeds erg goed en das toch het belangrijkste. Maar met jou gaat het ook prima hé? O zie het al, ook al weer 2 mnd. hé? Wat goed van je joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Blij voor je dat de mindere dagen over zijn, Bol. En ja hier gaat het heel aardig, dalijk naar de zoveelste verjaardag. Geen probleem tot nu toe gelukkig. Ook geen rare vragen. Op zijn hoogst dat ze nog nog een keer vragen "Geen wijntje??" Zo van heb ik dat nou goed verstaan, maar dat is het dan ook. Ga me trouwens omkleden en op weg. Fijne avond, geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Wij gaan nooit op wintersport. In zo'n plaats als Gerlos, Oostenrijk, wil je echt nog niet .... gevonden worden. Ik schaam me er soms voor een Nederlander te zijn. Ook zul je mij nooit op een strand tegenkomen. Het fijste gebied in Frankrijk vind ik de Elzas. Heerlijk toeren en wandelen. En als kers op de taart kun je daar gewoon Duits spreken! Erg fijn voor mij, want ik bak er niet veel van in het Frans. Straks naar een leuk programma kijken. Oh ja, ik heb een heel stuk gereden met de auto. Boodschappen gedaan en fluitend langs de drank gelopen. Echt ik ben verbaasd over mezelf! Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Fijne avond Teveel en geniet er maar van. Ik ga zo "een dag in de dierentuin kijken", dat volg ik iedere dag. Mooi hoor. En daarna weer voice kids, dus ik ben vanavond onder de pannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Ik was even aan het bijlezen harry dit werd mij soms gewenst door de liftmensen als we omhoog gingen dus ja, ik heb het maar als een positieve wens gezien en ervaren:D pleit wel voor je dat jhe het ff checkt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Teveel, veel plezier vanavond. Bollie, fijn dat je je iets beter voelt, geniet van je TV avond. Madelief, het is een genot om jou te lezen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Yep Bol 3 x, 2 keer niet warm genoeg en de 3e keer, nadat de monteurs kwamen, prima. Kom je m n keer uitproberen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden