Marije1978 Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Goedemorgen allemaal ! Zo rond 06:50uur stond ik goed gehumeurd onder de douche hoor ... vind mezelf dan nog best bij de vroege onder ons passen Heel erg .. een van de eerste dingen waar ik vanmorgen aan dacht was een glas wijn. Niet om te willen drinken, maar het is echt wel het belangrijkste van wat me nu bezig houdt. Zo'n dagpact...kan ik me daar bij deze bij aansluiten? Ik heb lange werkdag, aantal dingen met hoge prioriteit die ik niet allemaal gedaan krijg .. en om 16:30uur nog en pittig gesprek met aantal andere professionals. Hoe verleidelijk gaat het vanavond zijn. Gelukkig is er niets in huis! xx-fijne dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Een hele goeie morgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Voor mij de eerste keer zo vroeg achter een forum. Maar ik wil even delen dat ik redelijk goed geslapen heb. Ik hoop een beetje vertrouwen op te bouwen via dit forum om echt mijn doel te kunnen bereiken nl. adb. Naar aanleiding van een artikel in de Happinez is mijn motto vandaag 'ik heb vertrouwen in vandaag'. Ga aan de slag, veel sterkte en succes vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Goedemorgen Ezperanza. Jij ook Roodborstje en welkom hier. De koffie staat klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Goeiemorgen allemaal! @Madelief: sterkte bij de tandarts! Ik heb goed geslapen, hele tijd gedroomd (alweer) van glaasjes wijn, bah, maar dat zal wel de verwerking zijn! Zometeen met man voor zijn suikerziekte ogen laten nakijken, en vanmiddag schilderles! Iedereen een goeie droge dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 morge weinig nieuws te melden ga gewoon stug door met niet drinken op naar de 15e overmorgen dan 9 maanden ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Hey Suikertje, een extra sterk bakje ? Gaat alles goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Tuvalu! Dank je, kon ik wel even gebruiken. Ik heb angst voor de tandarts... Snel nóg een keer mn tanden poeten, en dan ben ik weg. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Ik heb de koffie op en ga aan de slag, misschien tot later. Ik weet dat vandaag niet zo'n moeilijke dag voor mij is ivm allerlei activiteiten en sporten. Dus waarschijnlijk, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Gaat redelijk Esperanza en met jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Ik durf het bijna niet te zeggen maar het gaat SUPER. Wat alcohol betreft dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 mogge. fijne dag adieu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Goeie morgen kanjers. Goh wat zit de huiskamer al vol zeg. Gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Hoi bolletje, hoe is het ? Ik val af en toe weg, weet niet hoe het komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Goh Marq, bijna 9 mnd. Als je nu terug kijkt was het dan erg moeilijk of is het mee gevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 nou, was best moeilijk hoor en dat is het nog steeds zo af en toe , craving op zn tijd is heel vervelend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Ja ik zie dat hier vaker Marq. Maar je hebt je er toch doorheen gevochten. Ikzelf ken het gevoel van craving gelukkig niet want dat zou ik niet getrokken hebben denk ik. Het lijkt me verschikkelijk. Daarom vind ik het zo knap van mensen die daar niet aan toe geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Allez, ik ga de padden naar het veld brengen. Iedereen een fijne dag gewenst, vooral een dikke bees aan Suikertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Het onderschrift stoort mij ook jopie. Zou wakx wel weten, beseffen hoe het overkomt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Morgen morgen Jeeses waar maken jullie je druk om? Elke dag sterven er kindjes van de honger.. Bovendien snap ik het onderschrift niet eens dus waarom er over vallen? Frummeltjes..wat een ellendig en akkes woord. Doet me denken aan verfrommeld. Of de freggels.. Bah Dat is pas erg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 niet zo erg als de stervende kindjes natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Goeie morgen Esper, Ja hier gaat het goed. Vandaag eens flink poetsen hiero. En dan ben ik van plan om mijn toetsenbord eens helemaal uit elkaar te halen en schoon te maken. Denk dat dat hard nodig is. Ga jij bvandaag nog iets leuks doen of wordt het ook poetsen. (kan ook erg leuk zijn hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Hoi bolletje, eerst even mijn paddekes naar het veld brengen en dan nog een hele boel werk, maar op het gemakske aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Originally posted by: jopiegoedemorgen jongeluilekker geslapenheeeeeeeeeeeeeeeel weird gedroomde ik vertel maar niet waarover:)quote> Hé verdulleme daar baal ik van. Ben toch zo'n nieuwsgierig mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 oh beetje onderzoek gedaan.. Inderdaad niet zo netjes. Ik moet mijn klep leren houden. Klep dicht! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden