Marije1978 Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 en? boeken kunnen vinden ?? ? ik ben net ook met de meiden bij de bieb geweest .. stapel oude Happinezz-tijdschriften gehaald, lekker voor vanavond in bed met kaarsjes aan (in bed = ontspanning ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Kijk je uit met brand Marije? Daar hoef je niet persé gedronken voor te hebben . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Hoihoi, alles wel hier? Ik heb niet de draad doorgelezen. Slordig. Ik kwam net thuis en toen lag er een uitnodiging bij de post, een AAer viert zaterdag zijn 15e droge jaar. Het leuke is dat wij samen zijn binnen gekomen bij de AA. Ik ga er naartoe, het thema is "Dankbaar voor verkregen nuchterheid" Daar weet ik wel wat over te delen. Leuk om daarvoor gevraagd te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 leuk tina 15 jaar..... wat een tijd ben benieuwd naar zijn...of haar verhaal misschien kan je er wat over vertellen als je er van terug komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Goedenavond gefrummelde dank voor de felies en bloemen today 4 maanden... het begin van een verder leven zonder drank is er weer dat is mijn doel en mijn doel zal ik gaan bereiken, wat er ook gebeurd pas echt tevreden en verdere kijk daarop doe ik pas met 6,5 maand dat was namelijk vanaf 10 januari 2011 mijn langste periode dat ik droog stond dus nog even 2,5 maand en dan zit ik daar weer dan nog een half jaartje en Sha gaat voor 1 jaar ik heb er zelf alle vertrouwen in dat me dat gaat lukken ik ben die 'berg over' zoals Iggy vanmorgen vroeg natuurlijk heb ik wel nog mijn moeilijke momenten maar ze zijn te handelen... voor mij goed bedenken wat drank destijds me heeft gebracht: weinig goeds dus zonder ben ik gewoon zoveel beter af en...ik voel me zoveel beter en sterker om de dingen aan te kunnen gosh, ik ben tevreden tot nu! (eindelijk) ja Jane ...ondanks mijn uitglijders van vorig jaar niet zwart/wit maar ook het grijze gebied daar tussen zie ik ik heb nog nooit zo weinig gedronken in de afgelopen 30 jaar als begin 2011 tot heden mijn uitglijders zijn ergens goed voor geweest het heeft mij definitief de ogen geopend maar ik gun niemand die uitglijders laten als het kan!! veel en veel beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gayes Gaar Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Dag allemaal ! @Suikertje... gefeliciteerd met je 3 maanden adb, goed hoor ! Ik meld me alvast even af, nog steeds droog. Dat bevalt me prima, maar ik vind wel dat ik errug moe m'n bed uitkom 's ochtends. Inslapen is lastig en ik word ook vroeg wakker, dus dat is nog niet helemaal jofel. Ik had het idee dat je na een week wel lekker fit zou zijn, maar ik moet geloof ik een beetje geduld uitoefenen. Ik ga gewoon vrolijk verder hoor! Sterkte voor iedereen die het nodig heeft en keep up the good work Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Nou Tinus dan kan jij ook een heel fijn verhaal vertellen over hoelang jij al droog staat hé? Heerlijk voor je dat te kunnen gaan delen lieverd. Dat wordt genieten voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Voor alle nieuwkomers een WELKOM zet em op...je leven wordt verrijkt zonder de alcohol (vind ik) alle begin is moeilijk, dat was fietsen ook...maar het is uiteindelijk wel te doen Sha gaat nu eens douchen....eindelijk moest een hoop regelen bij thuiskomst blij als ik straks breeduit onderuit kan zitten fijne avond allen sterkte als je het nodig hebt en een pluim voor iedere die hier is enne...voor de touwtrekkers... ik ben van niemand...ik ben helemaal alleen van mezelf en wie weet...wip ik vanavond nog wel even binnen dus als jullie horen kloppen aan de deur...dan ben ik het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Originally posted by: Shahireenne...voor de touwtrekkers...ik ben van iemand...ik ben helemaal alleen van snoepje quote> hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Snoep jij mag wel mijn grote teen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Nohhhhhhhhhhhhhh Snoeppie!!!! Hahahaha....ik zie het nu pas!! :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 hahahahahahahahahahhahahhahhahahahhahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Nu stil Snoep...anders kom ik hier niet weg! Zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Sha, een felicitatie is op zijn plaats. Dat is het nadeel van de draad niet lezen. Van harte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Hoi Frummers. vandaag naar mijn kleinzoontje geweest (eerste kleinkind van me) en dan weet ik weer helemaal waarvoor ik gestopt ben. Deze houden we erin, iedere week naar dochter en kind! Vanmorgen naar de voorzorgsgroep geweest, en men vond dat ik veel meer 'rust' uitstraal dan twee weken geleden. Kijk, ook dat pept me helemaal op. Nu oppassen dat ik niet te gemakkelijk over alles ga denken! Ik ga gelijk mijn mond opentrekken als ik me niet goed voel of hele erge trek krijg. Ook hoor ik van de valkuil dat je bijv. drie maanden gestopt bent, en dat iedereen in je omgeving denkt: ziezo, die is ervan af,klaar! En dat je dan nog steeds bezig bent met stoppen, en er nog steeds graag over wilt praten. Mmmmm. Nou ja ik zie wel, in ieder geval ben ik nu drie weken droog, en morgen is er weer een dag! Een prettige relaxte avond voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Goedenavond allen. Sha, gefeliciteerd met je 4 maanden:musicnote: Suikertje, gefeliciteerd met je 3 maanden:musicnote: Vandaag was het een rommeltje op de afdeling, moet kunnen. Morgen weer een vroege dienst, zou een late zijn maar er is ziekte, dus nog 1 vroege, dan 1 late en het weekend lekker vrij. Verder niet veel te melden, mijn hoofd tolt een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Dan ga jij eens ff lekker lui zitten wezen Emmie. Dat heb je wel verdiend na een paar dagen hard werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Doe ik ook hoor Bol, heb lekker gedouched, joggingpakje aan en hangen, meer niet, hahahaha. Hoe voel je je? Nog steeds wat gammel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Dank iedereen voor felicitaties. Sha jij ook gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Hoe is het vandaag met jou gegaan Suikertje? Heb je je vandaag een beetje redelijk gevoeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Qua drank en zorgen gaat het wel, maar dat stoppen met roken is zo moeilijk. Maar is vandaag weer gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Gaat wel EM. Niet echt helemaal zo fit maar ja, morgen krijgen we goed weer en ik ben van plan om eens flink tekeer te gaan buiten. Terras eens goed onderhanden te nemen. Mijn moeder zei altijd 'als je je niet goed voelt, dan maar flink aan de slag gaan dan werk je het er wel uit". Nou daar zal ik morgen eens gehoor aan geven dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Suikertje ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat mensen 2 verslavingen aan pakken maar het lukt soms ook nog. Knap hoor kerel wat zal jij je binnenkort fit gaan voelen zeg, met die schone longen, want je merkt het als het goed is het eerst aan je conditie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Ben er weer. Emma, dan heb jij je rust wel verdiend! Geniet ervan hoor! Tuvalu, wat fijn dat je dat nu kan doen he? Ja dat is zeker ook een reden om fris en nuchter te blijven. Woont ze ver bij je vandaan? Snoep, heb je nog last van je medicijnen? Morgen moet ik naar mn verslavingsarts. Daar zie ik niet tegenop, integendeel. Wat is het een opluchting dat ik mezelf recht kan aankijken in de spiegel. En ik heb tot nu toe bijna geen last van trek of iets in die richting. Vanmorgen moest ik even wat halen bij de appie, daarnaast heeft een goede vriend van ons een slijterij. Ik ben gewoon naar binnen gestapt! Ik heb hem uitgelegd waarom ik zolang niet meer in de winkel was geweest. En dat hij aan mij geen klant meer heeft. Hij moest er wel om lachen, maar vond het ook knap. Kijk en dat doet me goed. Even nog een wasje opvouwen, ik ben zo terug. Dan nog even teruglezen. Aangepast; tiepvoutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Nou succes dan Bollie, met mooi weer is het genieten natuurlijk:rose: Suikertje, hoe is het verder dan? Heb je je advokaat nog gesproken en je huisarts? En hoe was dat allemaal dan? Want ik las dat je meer slecht nieuws had? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden