fleurtje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Misschien lees ik je inderdaad fout Jopie Ik vond het betweterige en het stikken er te veel aan maar inderdaad je kan het anders lezen. Jullie zijn allemaal poppetjes in mijn hoofd. Aangezien ik jullie niet ken zijn het mijn ervaringen en mijn reflectie die jullie vormen. De freggels..dat zijn jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 @Bolletje: het gaat zowiezo al beter omdat jullie reageren, dat sterkt. @Snoep: ik voel met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 wat je gister deed Igor je begon alsof je gedronken had ik liet het even bezinken voelde me er niet fijn over en toen ik verder las pfffffff geen lichaamstaal erbij he dan stink ik er zo in Nu kan ik er wel om lachen. We werden gister op een volleytournooi uitgenodigd voor heksenbal in Ouderwater rond Halloween, en ja toen moest ik aan jou denken dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Snoepje, is het omdat ie niet meer in het weekend mocht komen dat ie het wil opgeven? Jij kan toch evengoed naar hem toegaan? Dat zou toch geen probleem moeten zijn? Of wil ie gewoon geen partime-lover zijn? Als je het zo al mag noemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 moet je wel wat chippies bewaren RB paprika graag:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Originally posted by: jopiefrummels!!!!!!niet freggelsdat wéét je nu toch wel?quote> Hey! Ik zal nooit een frummel zijn!no way josé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 hee Tuffie, had over je heen gelezen ik vind juist dat je positief schrijft en ja, wat minder, dat maakt je sterk he maar dat weet je pas als je erop terugkijkt nog maar ff doortuffen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Snoopy? Ben je wel beetje ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Snoep meis, dit is but zeg. Waarschijnlijk een reactie op die situatie en waarschijnlijk trekt het nog bij, want het slaat toch nergens op! Laat je niet kisten hoor toevallig zijn wij van het sterke geslacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 das toch zijn probleem Snoep heeft ons:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 nee serieus, ik ken dat altijd maar sterk zijn een survivor zijn en intussen doodgaan van moe zijn en moedeloos. Maar Snoep, toch maar volhouden meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 mogge wie heeft dit weer besteld? vanaf morgen hele week zon..... ga aan de rommel enzo.. hoe is het, alles goed? tot schrijfs:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 vandaag krijgt een 4 van weeronline maar het is droog en niet koud de rest vd week 8en en 9s dus ik ga dr van genieten hoor Toine. Snoep:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Oh, snoepje is weg en ik maar wachten. Houd je goed vrouwtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 ik kan alleen maar janken nu en ben in staat me eigen pijn te doen heeel zielig allemaal ex is weg met de jongste....na een ruzie mijn ex kan niet tegen problemen en kan niet praten ..lieg veel ja en toch hou ik van hem en haat ik hem ook we hebben zo zooitje van het leven gemaakt ik moet hem gewoon loslaten..maar is zo moeilijk ik zie geen toekomst meer..helemaal niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 jopie is niet waar wil het ook niet.... staat bier en wijn nog in de schuur wil hem straffen door me lam te gaan zuipen..dat zijn mijn gedachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Snoep, ik weet niet wat te zeggen. wel dat drinken niets helpt of toevoegt. Is er niemand waar je even naar toe kan gaan? Je bent zo alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 altijd maar gezeik in me leven en verdriet en voor de kinderen is dit helmaal erg had het allemaal zo graag anders gewild Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Lieve Snoep, Jezelf pijn doen of je lam zuipen daar heb je niets aan, daardoor krijgt hij geen schuldgevoelens, daarmee kan je hem niet laten zien dat hij voor jouw gevoel fout bezig is, je hebt alleen jezelf daarmee. Heb je niet iemand die je kan bellen of zo? Even al je gal spuwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 spike ik vind er helemaal niks meer aan..heel dit leven niet geen toekomst..weinig toekomst voor me kinderen altijd maar verdriet en gezeur weinig vrienden altijd maar sterk moeten zijn mensen denken dat ook..maar de binnenkant zien ze niet de fouten die ik heb gemaakt...veel en grote fouten nooit meer goed te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 ik weet dat dit niet goed is..maar ken hem mijn halve leven al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Niemand leeft zijn leven zonder fouten, ook ik niet. Afschied nemen van een relatie doet pijn, ook als de relatie slecht is, of een relatie is geworden uit gewoonte omdat men niet beter weet, of nog erger, een relatie die in stand wordt gehouden door schuldgeveol. Het is afscheid nemen van een gewoonte, een gewoonte die er in de loop der tijd is ingeslopen, men weet niet beter. Er is geen schuld er is een keuze om een ander, nieuw begin te maken. Los van schuldgevoel en vermeende fouten. Het is een hele stap, maar geen onmogelijke stap. Ook is er moed voor nodig die stap te zetten, het oude te laten en het nieuwe op te zoeken en een kans te geven. Het is geen kwestie van een dag, er gaan tijden overheen om te wennen aan een nieuw begin. Afleren van oude gewoontes en ingebakken schuldgevoel is niet in één dag gedaan. Maar zeker wel mogelijk. Ik schrijf in de "men" vorm, dat schrijft wat makkelijker, maar dit is uit mijn eigen ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Goedemiddag, Snoep, wat vind ik dit allemaal rot voor je. Er is al veel geschreven en wat ik je wil zeggen, is ook al gezegd maar toe meid, ga niet drinken. Je straft hem er niet mee, je bevestigd alleen waarom hij aanvankelijk weg ging denk ik. Vanavond wordt je jongste weer thuis gebracht en als jij dan lam ligt, is de situatie nog erger. Lieve knuffel van mij hoor lieverd. En BTW, ik heb ook mega veel fouten gemaakt, heb ook vaak gedacht: hoe kan ik dat goed maken. Antwoord is dan: niet meer drinken, daarmee maak je alles goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 Snoep, blijf bij jezelf! Ik laat niet de ander bepalen hoe ik mij voel Verdrietig vaak maar leer boven situaties uit te kijken. Denk na en scheidt emotie en impuls van de feiten. Een half leven lang samen en dan vooral terugvallen op wat was of dat je denkt nodig te hebben. Een heel leven al samen met jezelf! Nooit vergeten. Ik denk als je afstand neemt en rustig blijft dan trekt de andere op enig moment bij, is tot mijn onverwachtte ervaring wat kan gebeuren Het gaat om jou, Snoep eerst! Je hebt wel iets bewezen voor jezelf en dat weten alle andere poppetjes hier, zoals Fleur dat noemt, ook! Mensen putten kracht uit jou Snoep, effe nadenken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2012 wil hem straffen door me lam te gaan zuipen..dat zijn mijn gedachten snoep, als je dit zegt. heb je gewoon zin om te drinken that is it. je hebt een excuus zeg maar. ik dronk vaak omdat de bomen niet recht groeide..... ................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden