fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Lytse Ik moet er vandoor scheetje. Nee niet mijn poes hoor maar ik ga ze wel verenneweren Arme kat verliest een deel van haar vrouwelijkheid morgen. verenneweren = naar de botten doen botten = ballen echt weg *kusje* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Fleur Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Originally posted by: fleurtjehttp://www.youtube.com/watch?v=id7_DlrMw0Uquote> Hihi... helemaal leuk... nu nog even die andere luisteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 ?????????? vloeibare voeding Spike? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 mooie film 21.05 TV5 over ouder worden Bolletje mag ff wachten 22.30 RTL7:D fijne avond en vast welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 weltrusten alvast Jane. T was kort maar krachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Originally posted by: fleurtjehttp://www.youtube.com/watch?v...8onuWQ&feature=relatedq]Zoooo. oortjes tuten nu.. wel lekker om naar te luisteren.. Nu weer heel even bijlezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 O okee Spike. haha. k begreep ut ff nie meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 ja Jo ik was vandaag de draaideur:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Von, is het je dag al niet is Fleur ook nog even extra lief voor je. het kan verkeren.... Ik zou trouwens mijn bericht waarin de vleeswaren even over tafel vlogen aanpassen. Er zitten wat strenge moderatoren bij tegenwoordig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Originally posted by: MarQeen uitglijder dan voor vandaagen ik maak er gaan drama van maar vertelt gewoonquote> Laat het dan bij vandaag blijven,je ging zo goed.Een uitglijder is nog geen terugval.Zet 'm op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Is het de dag van de deuren? heb al een vouwdeur gezien en een draaideur, en enigzins een achterdeur. Maar nog geen commandeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Hoi Frummeltjes, alles loopt hier een beetje in het honderd maar ik ben er nog en wens jullie heel veel liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Ik ga ook lekker voor de buis hangen, fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Echt doen he Spike? Anders komt deze oude afwasbare vouwdeur een broodje kaas tussen de vouwen bij je proppen Tina.. Fleur extra lief voor mij??? hm Maar goed, ik ben over het algemeen vegetarier.. maar ga de vleeswaren van vandaag toch ff lekker niet schrappen, noemen ze ook wel eens 'kont tegen de kribbe' ... Ik ga afsluiten lui... Morgen weer een heel nieuwe dag, schijnt weer mooi weer te worden. Nu eerst proberen lekker te slapen... *aanpassing: vergeten letter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Hee Aicha, Hoezo in het honderd. Kan je nog wat verdere bijzonderheden vermelden, of was dit het? Lees je hier nog regelmatig? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Spikie morgen naar de h.a.? O wat hoop ik dat je het voor elkaar krijgt meis. Wat zou dat fijn zijn voor je. Echt het is ontzettend goed spul. Ik ga met m'n ouwe botten hier echt een vreugdedansje doen als het lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Gewoon niet gebruiken dan Spike zo'n dag, maar wel bewaren. Komen vast nog veel dagen met slecht weer, en dan kun je zo'n opgespaarde dag daar voor gebruiken... En nu echt wegwezen Von... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Jootje ik ben zo gek als een????????? Juist ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Heb trouwens ook nog een zeurdeur gezien haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Lytse, ik zou crisis opgenomen worden maar er blijkt vandaag dat er nog niets geregeld is. Maandag i.i.g. een intake voor diagnostiek. Alles loopt langs elkaar heen bij tactus helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 O ja, Aicha, Dat is ook zo. Er zijn hier steeds zoveel mensen dat ik af en toe de draad een beetje kwijt ben. Wat balen dat er nog niets geregeld is. Verwacht je dat je na die intake nog lang moet wachten, of heb je geen idee? Hoe is het in de tussentijd met de drank? Kan je het een beetje in de hand houden? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Spike, Ik hoop zo dat je het morgen kan regelen. Mijn schoonmoeder heeft die drankjes ook gehad. Er zijn vele varianten, yoghurtachtig, fruitsapachtig enz. Gewoon zoeken tot je de smaak vindt die je het beste aanstaat! Ik duim voor je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Spikie, de h.a. zal jouw dossier wel van te voren lezen en daar zal toch ook wel instaan dat je moeite hebt met eten? En er zijn veel mensen die net zo als jij, niet kunnen eten ook al zijn de oorzaken daarvan verschillend. Als het een beetje goeie h.a. is moet hij je dit gewoon voorschrijven. Anders kan je misschien ook eens een proefpakket aanvragen zodat je het eerst eens probeerd maar hij moet maar een recept uitschrijven hoor en niet moeilijk gaan doen. En anders moet je daar waar je opgenomen bent, eens informeren of zij iets kunnen doen voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 O en Spikie ik vind niet gauw iets raar hoor, daar moet heel veel voor gebeuren. ik vind het alleen heel erg voor je maar raar, nee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden