witte Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Ho Ho spikie, Wat je nu gaat doen helpt ook niet. Wat je wel moet doen, weet ik ook niet, maar deze gedachtes zeker niet vervullen dat helpt zeer zeker niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Spikie ik zou het heel erg jammer vinden als je het nu op een zuipen gaat zetten. Ook al heb je het nog zo moeilijk, is dat geen rede om te gaan zuipen. Kijk eens wat je dan weg gooit? Maandenlang droog zijn en dat weg gooien voor een paar uur ontspanning? Morgen zit je ook weer met een levensgroot rotgevoel bovenop die rotgevoelens die je nu al hebt. Doe het niet meid, blijf sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Goedenavond frummers, heb alleen maar deze pagina terug gelezen en begrepen heb dat Spike het heel erg moeilijk heeft ?? Ik begrijp je gevoel wel spikie, maar je weet best dat drinken nu de dingen alleen maar erger maakt. Blijf ff hier komen en koel zo wat af. Schrijven, je emoties delen en tracht een potje thee of sapje te maken of zo Zalige nachtje in de haven overigens. Zal nu eens wat verder teruglezen sé. voor iedereen die het kan gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Spikie, kan je iemand bellen die je vrij goed kent, familie of vrienden ?? Iemand uit de geburen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 wat een rotavond.sorry maar moet het ff kwijt hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Spike???? ben je hier nog??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Nee dus .. Spike.. ik had alleen maar willen zeggen 'niet doen meis'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Goedenavond. Spike, ik hoop toch dat er snel hulp komt hoor. En Suikertje, jammer dat je een rotavond hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Kwam even updaten en zag de wosrteling van spike... verder niet gelezen.. Zie dat Spike weg is. Ffffff machteloos gevoel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Hoi Roos, maar ik heb wel een uurtje minder vannacht dat scheelt weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Ja, hahaha, dat scheelt dan weer een uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Suikertje, cavakes kerel ?? Wil je soms delen waarom je een rotavond hebt ?? Goeienavond avondploeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Goedenavond avondploeg! Leuk woord Will! Spike, fijn dat je je toch weer meld. Anders is het voor ons ook erg onzeker. Gooi het er maar uit hoor! Wat ik nu zo raar vind, hier op het platteland is de hulpverlening van het GGZ optimaal! Wat een verschil zit daarin zeg! Ik kreeg direct een coach, die kwam te pas en onpas bij me langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Vandaag even doorgelezen, Spike, niet keuk, eigenlijk mooi (woord wat hier niet mag)! Hier heeft deze ouwe (zelfde ding) op z'n werk ook grote drukte, hectiek zelfs, voel dat ik ouder word. Maar ga door. Nu kom ik weer bij Spike: wat mij toch steekt is dat je je leven leeft alsof er geen morgen is, alles zoals 't je voor 't snotje komt. Daar heb ik geen enkel probleem mee, zo ben ik ook wel, we zien wel waar 't uitkomt. Maar dan komt de hulpverlening om de hoek kijken, en die moet dan ook gelijk klaar staan, waartoe zijn ze anders op aarde? Spike moet hulp, en wel meteen! Daar kan ik niet zo goed tegen, leef je leven zoals je wilt, redt jezelf, maar al die eisen gaan mij te ver. De Grunnegers hebben er 'n mooie term voor: redt oe! Ik ben hier niet meer zo op m'n plaats, heb er veel aan gehad, maar ben allang op koers. Ga dus 'n vrijwillige ban aanvragen, of hoe je dat maar noemt. Account wissen kan volgens mij niet. Iedereen hier, oud of nieuw, sterk of zwak (da's vaak maar hoe 't er uit ziet), heel veel geluk, paar specialen, Soothe, Bammie, m'n Muze, Kirk, Jane, Sha, Pip, Diesel en de gevergetenenen, maak er wat van, en: HOU 'T ZO DROOG ALS JE WILT!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: jopie een modder-moddervette moeder-zwaanquote> Zwanenhals, gevuld met druiven!Sjef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: jopiehad, wellicht tot ooitmag je graag!:$quote> Zelfde hier, JOPIE, en we zien.Heb nog een of ander raar Jeep nummer in m'n telefoon, volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Dag Had:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Hoe mail ik nou die verdraaide moddereter, zonder onheil te melden? Liefs, Jane, de lamp is nog steeds heerlijk! De zichrotzoekende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Haddock, hahahaha, redt oe is drents. In het grunnigs is het redt joe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 :light: Em was dat niet Wim T Schippers met joe of Jiskefet, ik kan er niet opkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 O jawel, hoor, maar nooit geantwoord, en m'n berichtenbox is mooi leeg. All the best. En dank. De volhoofdige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Spike, ik weet het ff niet hoor dat je niet denk dat je genegeerd wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Jopie, Ja ik heb zeker ook geroepen. En ik kreeg hulp gelukkig. Hier kan en mag je ook roepen, ook dat heb ik gedaan. Voor zover met een goede afloop. Mede dankzij dit forum. Mooi toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: spikedus,zelf doenmet julliequote> Betekent dat dat je nu geen hulp meer wilt van een of andere instantie Spikie? Hadd. heel veel geluk in je verder leven en een dikke knuf. aan de doggie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 vandaag nascholing gehad over geweld achter de voordeur, fysiek, psychisch en nog meer, ook do kombi met alcohol en drugs, verwaarlozing, financieel geweld (naar ouderen) en de spiraal waarin we zo eigenlijk allemaal wel in kunnen belanden. De film met de kinderen raakte diep. Best een heftige dag en ik in gedachten graag naar het strand gevlucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden