Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 maart


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

oh ja Jopie; ze heeft 3 1/2 set vd 4 meegespeeld

alle tape, de hele rol, was losgekomen.

De prijs betaalt ze nu, tijdens de wedstrijd nauwelijk.

adrenaline he, die ken ik ook:D

ze hebben 1 punt gehaald, maar wat dat met hun positie doet

weet ik niet nog, ook afhankelijk wat de andere lage teams deden.

stom is dat ze bijna wonnen vd bovenste 2 weken terug, dat was een prachtwedstrijd

om te zien. Vandaag zag ik ze niet, misschien maar goed ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Vandaag de verjaardag van schoonmoeder gevierd. 89! Ze was blij met ons.

Ik voel me vandaag niet zo lekker. Gisteren voorgelezen bij pleegkleinzoon en de hele meute heeft daar griep. Dochtertje mankeerde gisteren nog niets, vandaag 39 gr. koorts! Ik voel me sinds vanmiddag ook niet erg lekker. Hoop dat ik geen griep krijg en vooral dat ik schoonmoeder niet aangestoken heb, mocht ik het krijgen. Aan het einde van het seizoen is de griepprik ook niet meer optimaal werkzaam.

Spike ik heb je gelezen. Wat een ellende. Rutte beweesrt glashard dat, ondanks de bezuinigingen, alle mensen die hulp nodig hebben, het ook krijgen.:huh:

Suiker: jij ook een moeilijke avond.

Inderdaad vannacht een uur minder, maar ik heb toch een bloedhekel aan die zomertijd als echt avondmens!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Spikie het komt bij mij over dat je nu geen beroep meer gaat doen op de hulpverlening. sorrie als ik door dram maar als dat zo inderdaad is denk ik dat dat niet zo goed is. Je hebt het nu al een tijdje knap moeilijk, later op de avond ging het dan weer wat beter maar het blijft niet stabiel. Het zou jammer zijn als je je hulpvraag nu laat vallen en probeerd het helemaal zelf te doen. Ik weet niet of het gaat lukken. Op een gegeven moment is het forum misschien ook niet meer genoeg voor je.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Coco, Akelei en alle anderen,

Smikkie, ik ben zo blij voor je dat het vandaag goed is gegaan. Nu komt het verwerken pas, maar je had een goed contact met je moeder en dat blijft!

Ik denk dat ik vanavond maar bijtijds mijn bed in duik.

Spikey, hou vol meis. Ik denk aan je.

Will. succes met je dienst.

Voor allemaal, slaap lekker, een goede nacht en laten we a.u.b. morgen een stuk beter wakker worden (vooral Spike).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei
Originally posted by: Suikertje
Kan me er niks bij voorstellen Akelei. Maar je mag het hier wel ff uitleggen en voor doen hoor;)quote>


Voor vriendinnen met een aan en uit knopje moet je bij Jopie zijn Suikertje, die heeft daar verstand vanquote>


Je bent me een mooie hoor dat je me naar jopie toestuurt. die is dus al vertrokken. heb ik dus niks aan. blijf in vertwijfeling achter hier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...