fleurtje Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Goedemorgen mooi morgen Bolletje, de poes heeft gene klop gehad. Integendeel, om 4u heeft ze me wakker gemiauwd (een uur vroeger dan normaal en toen ik er genoeg van kreeg en ze binnenliet in de hoop dat ze terug zou slapen, vond ze het nodig om een heel gevecht aan te gaan met mijn hand. De poes won. Grrrr Vandaag nog eens een keertje langs pa en vanavond naar het concert van Anouk. Jieeeehaaaaaaaaa!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: lien2206nog even een dagpact openen!!DagpactLien2206Madeliefquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Fleur Zie je nu wel, het valt reuze mee he? Poes is alweer de oude. Wel even in de gaten houden of ze niet teveel aan het wondje likt. Leuk naar Anouk! Mag ik mee? Als ze "Lost" zingt, wil je dan aan me denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Goedemorgen iedereen. Gaat redelijk hier. De zon schijnt hier gelukkig wel al naar binnen, dat helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Goedemorgen allemaal. Bob Marley - Get up stand up (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: DieselOmdat je schreef dat je ze van mij had gekregen en het daarom de enigste echte en goeie zijn ofzo quote> Och Drakie dat was een grapje hoor, dus niet serieus bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 moggie. heerlijk zomers... gaan we wederom van genieten lekker druk zijn met niets doen fijne dag enjoy:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Nou Borretje, één ding is zeker, één van de vier was zéker een rammetje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Goedemorgen allemaal, @Chretien, welkom welkom. Ik huis hier ook nog niet zo heel lang, maar kan je aanraden te blijven hangen. Ik heb je even zitten lezen op Wie is wie. Wees niet bang het met je gezin bespreekbaar te maken, die weten het allang Enne je kunt ook "gezellig meedoen" met een druivesapje of een 0,0 biertje, bevalt mij prima Verder wens ik iedereen een hele zonnige zaterdag, hou het droog................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Een vroegere kennis van me had een kat die Ko heette (zonder 'h' aan het end). Op een gegeven moment werd Ko nogal dik en even later waren er kleintjes.. nadien ging Ko als Konien door het leven. Kola was ook een optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Originally posted by: Madelief Originally posted by: lien2206nog even een dagpact openen!!DagpactLien2206MadeliefSteunbeertjequote> quote> Ik doe mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Nee, gelukkig maar hoor "tante"" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chretien Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Goeiemiddag Jaap en allemaal, In een klein dorp waar het café belangrijker is dan de kerk en waar je dan nog ook bekend bent is het bijna onmogelijk om dat te paseren (voorbij te lopen) Eerst nee gezegd (men verklaarde me ziek) maar de helft van mijn tijd gespendeerd en 1/3de van de dagelijkse hoeveelheid gedronken. Vandaag, verder geen alcohol meer! Morgen GEEN cafébezoek.. Dit beloof ik plechtig op mijn communiezieltje. Ik bereid nu een stevige wandeling in Waals-Brabant voor om samen met de vrouw morgen te ondernemen. Het word zweten en puffen.. maar we gaan ervoor ! tot later.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 alles goed met iedereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Toine, Hier alles oke hoor. Mooi weer en lekker rustig vandaag. Word het weer salade vanavond? Hoi Hannah, Goed dat het goed gaat. Chretien, woeste plannen dus voor morgen. Succes voor vandaag én morgen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 mooi.. gaat goed, wat meer rust gevonden. weer helpt mee. nog leuke plannen? zo eerst even visje eten. lekkere haringen gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 borretje even schudden met de konijntjes, diegene die rammelt is het mannetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Spike, en heb je de GGZ al geprobeerd? is dat misschien nog een optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Spike, dan wil ik je toch wel veel succes wensen hoop dat je snel geholpen kan worden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Hey Spikie ik dacht net je te vragen hoe het vandaag is gegaan maar lees dat het weer belabberd is. Wat hoopte je te bereiken met 112 te bellen? Ja hulp dat begrijp ik maar hoe wil je dat dat er uit gaat zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Wat een ellende Spikie. ik hoop ook dat je je rustig kan houden tot de hulpverleners komen. Dit is zo niets, zeker als je alleen in je huis zit en niemand nu bij je hebt die je toch wat ondersteuning geeft. Dan heb je nu misschien het gevoel dat je erg eenzaam bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Heel veel sterkte Spike. Het is te erg woorden. Je kan beter iemand wat aan doen. dat vertelde ze ook aan mij toen ik acuut hulp nodig had. Dan komen ze direkt. Hoe gek is deze wereld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Lekker idd dit. Ik heb niet alles gelezen, maar te triest voor woorden. Ik hoop echt dat er snel iemand komt, die jou de juiste begeleiding gunt voor dit moment. Ik baal met je mee hoor Spike! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 Ik ben nog ff bij je hoor Spike, je bent hier in ieder geval niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden