Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 maart


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spikie ik zou het heel erg jammer vinden als je het nu op een zuipen gaat zetten. Ook al heb je het nog zo moeilijk, is dat geen rede om te gaan zuipen. Kijk eens wat je dan weg gooit? Maandenlang droog zijn en dat weg gooien voor een paar uur ontspanning? Morgen zit je ook weer met een levensgroot rotgevoel bovenop die rotgevoelens die je nu al hebt.

Doe het niet meid, blijf sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond frummers, heb alleen maar deze pagina terug gelezen en begrepen heb dat Spike het heel erg moeilijk heeft ??

Ik begrijp je gevoel wel spikie, maar je weet best dat drinken nu de dingen alleen maar erger maakt. Blijf ff hier komen en koel zo wat af. Schrijven, je emoties delen en tracht een potje thee of sapje te maken of zo ;)

Zalige nachtje in de haven overigens. Zal nu eens wat verder teruglezen sé.

:present: voor iedereen die het kan gebruiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond avondploeg!

Leuk woord Will!

Spike, fijn dat je je toch weer meld.

Anders is het voor ons ook erg onzeker.

Gooi het er maar uit hoor!

Wat ik nu zo raar vind, hier op het platteland is de hulpverlening van het GGZ optimaal!

Wat een verschil zit daarin zeg!

Ik kreeg direct een coach, die kwam te pas en onpas bij me langs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag even doorgelezen, Spike, niet keuk, eigenlijk mooi (woord wat hier niet mag)!

Hier heeft deze ouwe (zelfde ding) op z'n werk ook grote drukte, hectiek zelfs, voel dat ik ouder word. Maar ga door.

Nu kom ik weer bij Spike: wat mij toch steekt is dat je je leven leeft alsof er geen morgen is, alles zoals 't je voor 't snotje komt. Daar heb ik geen enkel probleem mee, zo ben ik ook wel, we zien wel waar 't uitkomt.

Maar dan komt de hulpverlening om de hoek kijken, en die moet dan ook gelijk klaar staan, waartoe zijn ze anders op aarde? Spike moet hulp, en wel meteen!

Daar kan ik niet zo goed tegen, leef je leven zoals je wilt, redt jezelf, maar al die eisen gaan mij te ver. De Grunnegers hebben er 'n mooie term voor: redt oe!

Ik ben hier niet meer zo op m'n plaats, heb er veel aan gehad, maar ben allang op koers.

Ga dus 'n vrijwillige ban aanvragen, of hoe je dat maar noemt. Account wissen kan volgens mij niet.

Iedereen hier, oud of nieuw, sterk of zwak (da's vaak maar hoe 't er uit ziet), heel veel geluk, paar specialen, Soothe, Bammie, m'n Muze, Kirk, Jane, Sha, Pip, Diesel en de gevergetenenen, maak er wat van, en:

HOU 'T ZO DROOG ALS JE WILT!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag nascholing gehad

over geweld achter de voordeur, fysiek, psychisch

en nog meer, ook do kombi met alcohol en drugs,

verwaarlozing, financieel geweld (naar ouderen) en

de spiraal waarin we zo eigenlijk allemaal wel in kunnen

belanden. De film met de kinderen raakte diep.

Best een heftige dag en ik in gedachten graag naar het strand gevlucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...