Truffel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Originally posted by: JaapJe moet de chocolade in het laatje van de wasverzachter doen.quote> Haha dat zal me een mooi zooitje worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 @ Smikkie Gatver, dat soort verhalen zijn ook echt wat voor mij he, ik ga dus nu de eitjes ontleden om te kijken of er geen wormpjes inzitten Maar eten zal ik ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Smikkie, ja dat ken ik, heb ik eens gehad met studentenhaver. Nooit meer gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 @Fourchan Bierbuik !!! Ze vragen mij hoe lang ik nog moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fourchan Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 En ik ben ook weg, ik verheug me al op een diepe slaap en uitgerust wakker worden. Ik heb nog iets ontdekt, beetje vies onderwerp maar 's ochtends is er geen halve wc-rol meer nodig "if you know what I mean". Is dat ook een gevolg van het stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik ga opslomen, veel te laat al voor mij. Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Goedenavond Op sommige momenten zeggen we dingen onbewust die we beter niet kunnen zeggen ofwel anders kunnen formuleren maar is het gevoel groter dan de ratio zonder te beseffen wat dit voor consequenties heeft voor anderen en pijnlijk is/kan zijn ik heb er ook 2 dagen aan gedacht Kirky jij hebt de wsnp dus bijna achter de rug fijn voor je fijn ook dat het bestaat het is een moeilijke lange weg maar met een mooi vooruitzicht ik ga er na 1 ½ jaar wachten in budgetbeheer in hoop ik althans de rechtzitting is a.s. woensdag ook ik sta er alleen voor al 15 jaar met 2 kids Na de rompslomp van jaren voor jou ruimte voor andere dingen Ik begrijp je remming hierin want inderdaad, wat als… Ik wens je kracht en sterkte ADB! Allemaal een goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Van je ontlasting kun je een deel van je gezondheid aflezen. Zeker. Welterusten mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Voor een ieder die gaat slapen Weltrustenft> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik heb me er ook bezorgd en kwaad om gemaakt Kirky weet ook niet goed wat ik ervan moet denken. Had je zaterdag soms ook gedronken? Dat zou wel iets verklaren dan hoe je het op het forum dumpte en er niet op terugkwam. Ook je humor naar Hannah vind ik ongepast je realiseert je blijkbaar niet wat je losmaakt bij ons. Ik begrijp best dat je wereldbeeld verandert als je met kanker wordt gekonfronteerd, maar zoals ik je nu lees steek je je kop in het zand en laat jezelf, je gezin, en ook hier iedereen in spanning. Neem je verantwoordelijkheid en zoek het uit. Letterlijk bedoel ik dus he, naar de huisarts en graag ook schrijven wat je verder hoort. Eerlijk en duidelijk als dat kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 en weltserusten mensen daar kwam ik eigenlijk voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Hoi Smikkie, Goed te horen dat deze dag op gepaste wijze is verlopen, en...dat je er zonder drank doorheen gaat! Deze zaken geven groei. Triggers als deze nuchter weerstaan maakt sterker. Iets meer dan een jaar geleden verloor ik mijn moeder. Ze was 92 en dat is een mooie leeftijd. Maar het voeden stoppen en 12 dagen dat aanzien stemt niet vrolijk. Nadat ik ook mijn beste vriend had verloren, wist ik dat ik ook hier droog door zou gaan en zo geschiedde. Dus alle repect Smikkie. We kunnen niet drinken, daarom zijn we gestopt. Alles is niet altijd en eeuwig leuk, maar het laat zich beter hanteren. Je gaat goed, dus vervolg het droge pad. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 @Steunbeertje, ben je er nog? Kunnen we nog even vieze chocoladeverhalen doornemen, zodat ik die reep eindelijk eens wegleg! Chocolat degustation, noir orange aux ecorces oranges confites. Toch maar mooi 200 gr. weg zitten happen! Laat maar, nu is ie op! sweet dreams, Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Een hoop nieuwe mensen! Bij deze welkom op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Hoi Akelei. Spring in't veld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Als je gaat slapen, ook trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik heb een zware kou voor m'n kiezen. Voel me zeer belabberd. Pitty me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 hahahaha Eline, sorry was ff aan het rond snuffelen overal en nergens. Ik heb alleen nog maar pure chocolade eitjes over en daar word ik altijd zo misselijk van bleehhh (stopt ondertussen nog maar een eitje der in ) Gelukkig ik zie dat ik niet de enige ben die moeite heeft met slapen, hallo nacht brakersssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Mooi Smikkie, ook trusten. Ga ook zo afhaken. On the wagon blijven. dat doen we. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Alles wel Jane. Leuk in het huissie? Ook een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 ik ben er ook nog hoor zeg het maar, Steunbeertje is er om te steunen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik denk dat Kirky deze kan bij schrijven op het lijst "dat had ik beter niet kunnen doen". Ik kom hier nog neit zolang en weet dan ook niet zo heel goed wat te denken. Internet ervaring leert me dat je sommige met een korrel zout moet nemen en andere heel serieus, maar ja daar moet ik hier nog achter komen. Ken jullie allemaal nog maar net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Nu is het klaar! Ik begin me nu ook licht gegeneerd te voelen, doorzagend over chocolade, terwijl om mij heen belangrijke zaken besproken worden. chocolate is bliss.... (niet vergeten den bek te schrobben) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Nee hoor gesprekken over luchtige zaken als chocola horen ook bij de dagelijkse dingen. hele lekkere gesprekken zijn dat hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Stop met die chocolade Eline............m&m is lekkerder, hi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden