Diesel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ha moggeuh freutsels, Haddock weg, das jammer maar misschien goei voor um. Pah had ik al een kip vernoemt naar Fleur komt ze ook nog de grens over..... voor langere tijd dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Maar Hannah was de reden dan dat die "ouwe" niet meer zou komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: MadeliefFleur, ik las dat jij naar de Ollanders komt binnenkort?quote> Yeppie!!Ollanders wees gewaarschuwdquote> Leuk! Welke regio? Als je in de buurt ben zet ik de cola alvast koud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ah, kijk ook nog fatsoenlijke reacties. Mensen tot vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 goeiemorgen mensen Iggie Pop 3 maanden, kanjer! :light::sun::light::musicnote::light::sun::light: :light::sun::light::musicnote::light::sun::light: :light::sun::light::musicnote::light::sun::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Jaap vermaak je , moggeuh Jane en Bolll, thnx Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 bijna vergeten Smik:heart: een goeie dag voor jullie allen ik ga sporten nu en wie weet wat straks als de zon weer schijnt:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Smikkie heel veel sterkte vandaag. igie geweldig meid. Proficiat. Moghu Drakie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Igor, goed joh top, vandaar dat de koffie zo goed smaakte. Smikk , dat het mooi mag zijn. klauw maat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Smikkie, sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Wat gisteren een mooie en zonnige dag beloofde Is voor ons op een drama uitgelopen S,middags lekker naar de wei, met de dogs en daar aangekomen paard heel onrustig bleef maar rollen en toen dachten we jeetje koliek, de dierenarts gebeld die kwam onmiddelijk spuit gegeven tegen de pijn en zei dat ie drie uur later weer kwam om te kijken niet goed dus , de hele avond met het dier gestapt, niets hielp , de dieren arts kwam om 21 uur terug overlegd met ons, we konden 2 dingen nog doen naar de dieren kliniek voor evt een operatie, of inslapen, omdat er waarschijnlijk slag in de darm zat of een tumor, vervoeren was geen optie had ze de trailer kort en klein geschopt, staldeur was er ook al uitgeschopt dus voor het laatse gekozen met pijn in het hart is ze ingeslapen 21 uur30 was onze J`Taime niet meer het doet vreselijk veel pijn ons merrie paard is 25 jaar geworden, en nu staat dochter van 10 jaar er alleen voor onze Aafke Zo zie je maar weer ellende komt niet alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 cretien wat mij helpt is de kookwekkermethode, bij mij iedere keer een half uur of een uur. vanmiddag kom ik thuis en dan denk ik, eerst tot 5 uur volhouden en daarna tot 6 uur en 7 uur en voor je het weet denk je, ik heb het nu zolang volgehouden, ik doe het niet meer en hopa weer een nuchtere dag. ik ben niet helemaal gestopt en ik heb nu 7 dagen niet gedronken omdat ik op afroep stond, dus ik sluit mij vandaag niet bij de dagpact aan. ik zie wel vanmiddag, wil mij niet de hele dag druk maken. mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Och Meiske toch wat verdrietig. 25 jaar is een mooie leeftijd maar de dood komt altijd te vroeg. Ondanks het verdriet heb je toch gekozen voor het dier en niet voor jezelf. Sterkte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 @Meiske, heel veel sterkte met dit verlies. Wel 25 mooie jaren gehad samen. Joepie!!!! Gefeliciteerd Igor! 3 maanden. (was voor mij echt een hele belangrijke mijlpaal) Ik dacht toen; nu is het voor het eggie, dit laat ik niet meer los! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ben in het zuiden bij mijn lieve ouders. Dom, dom. Heb ik in mijn fanatieke bui beloofd dat ik wel even de moestuin om zal spitten. Dus. Ik meld me weer met een gebroken rug! Laters! Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Meiske, ontzettend triest. Wel stoer dat je het dier niet langer hebt laten lijden. Sterkte hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Bol en Eline thanks:present: we hebben altijd Paarden gehad,en allemaal zijn ze 28 of 29 jaar geworden, dus deze is was nog redelijk jong Ik heb het er nogal moeilijk mee, maar bedacht me nog net geen reden om te drinken toch???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Albertina lief van je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Hier word ik geconfronteerd met de bureaucratie van gemeentelijke instellingen. Toestemming voor verbouwen en aanpassingen in mijn nieuwe huis. Ik ben tot op heden al 9 keer doorverbonden en jáááááááá eindelijk heb ik de goede persoon te pakken. Nee mevrouw, wij kunnen geen grof vuil ophalen, dit i.v.m. de Arbowet. Waar is dan de ophaaldienst voor? Ja, ééééééh..... Daar kon ik ook niet echt een antwoord op krijgen. Ik heb netjes bedankt en ben niet uit mijn slof geschoten, vind ik knap van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Albertina jaja bureaucratie wat erg 9 keer doorverbonden en nog weet je niks tjonge waar gaan we naar toe in dit land toch???? en wij maar onze belastingcentjes betalen niet te geloven voor je Ik hoop voor jou dat dit allemaal nog goedkomt maar zal wel toch????? Wens je er heel veel succes mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Maar natuurlijk is dat geen rede om te gaan drinken meis. En ik heb er ook alle vertrouwen in dat je dat ook niet doet. Werk ze Eline. Als je krak hoort ben je iets te ver gegaan hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Tinus waar moet je dan nu met het grof vuil blijven dan? Zelf met de auto weg brengen? Dan moet je er wel een hebben hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Gelukkig kan ik er om lachen. Komt goed hoor maar ongeloveloos is het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden