Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Hallo Fleur, Er gebeurt hier net zoveel als in een soapserie. En je dan voor te stellen dat het allemaal gebeurtenissen in de echte wereld zijn. Maar ja, niemand die hier komt dronk alleen voor het lekkere. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Goeiemiddag samen, Val even binnen. Heb het errug druk gehad de afgelopen weken en continu weg 's avonds of bezoek over de vloer. Het was alleen maar tijd indelen geblazen. Bah, veel te veel. Heb wel af en toe op mijn werk meegelezen maar had geen zin om mee te doen. Zie de strijd, het misgaan en weer opstaan. Overleden ouders, Smik en Kate alsnog gecondoleerd met dit verlies. Madelief, die zo goed gaat:present: Mensen, adb zijn is niet makkelijk. Je bent niet in korte tijd zover gekomen dat het een probleem is geworden, dus daar ben je ook niet zomaar vanaf. Ik heb de afgelopen week vaker gedronken dan ik met mezelf had afgesproken. Geen zware katers gehad gelukkig. Ik keur het niet goed, heb heel boos drank weggegooid ook. Zo van %^&*$ nu zit je toch weer met die rommel in je handen. Maar ik ga mezelf ook niet zielig in een hoekje wegstoppen. Ik raap mezelf echt wel weer bij elkaar (ben overigens geen wrak gelukkig) en ga door met de baas zijn over de alcohol. Zolang ik er mee bezig ben, er bij stil sta en toch veel verbeteringen/veranderd gedrag constateer - waar ik dan zelf om moet lachen - ga ik toch langzaam maar zeker de juiste kant op. En waar is Snoep eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Hallo Akelei, Vandaag heb ik voorzichtig mijn eerste bakje koffie weer genomen en dat beviel wel. Ik was misselijk van de griep. Doe mij nu ook maar een bakkie: zoetje en een beetje melk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ja, waar is Snoep? Nu je het zegt Travel, ik heb haar ook al een paar dagen niet gezien, maar ik heb niet goed gelezen doordat ik griep heb. Langzaam, maar gestadig gaan we de goede kant op. Die extra drukte is kennelijk voor jou een trigger. Klopt dat? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Suikertje drink nou niet joh je bent tenslotte niet voor niets bij het forum gekomen. Zo ga je weer de vernieling in. Vreselijk als de kinderen weten dat hun vader is opgenomen voor de drank. Stop met drinken kerel. Nou hier zit er een kwart tabletje in maar ze spuugde het 10 min. daarna weer uit. Ik hoop dat er toch wat is blijven hangen. Verder is het nu een beetje rustiger met haar. Heb nog wat grotere tabletten gekregen maar eerst moet het maagje niet meer zo overstuur zijn anders spuugt ze het er allemaal weer uit. Zorgen zorgen om een diertje. Hier zou ik dus vroeger om zijn gaan drinken, maar nu gelukkig niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Goeie Spike, Weet je ook al hoe je dat voor elkaar krijgt, dat antwoord? Met sommige mensen heb ik privé contact maar met haar niet, dus helaas! Sha zal het misschien wel weten. SHA? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Heb me een ongeluk gezocht op de draden de afgelopen week maar ik zie Snoep nergens. Als ze zich nou maar niet vergrepen heeft aan de buurman! Of erger! Zijn er trouwens al forummers die op ontploffen staan van het kiloknallen/paaseieren eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Bol, Goed van je dat je in deze lastige situatie de drank kan laten staan. Dieren en kleine kinderen: je kan ze niet uitleggen wat er aan de hand is en zij kunnen het niet vertellen! Ik hoop dat Puck snel opknapt. Heeft hij koorts? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Travel, Ik heb diverse soorten paaseitjes in huis. Verstopt, anders zijn ze op voor het Pasen is. Voorlopig taal ik er niet naar. Heel goed, want er moeten nog een paar kilo's af. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ha Lytse, Goed van jou. Ik heb er nog niet 1 op zelfs. Maar hier op het forum leek het wel een paaseieren festijn van de week:D. Suiker had het over iemand hier met een ban van een maand. Dat zal toch onze Snoep niet zijn? Zou ik wel heel erg vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Travel, Ik durfde het niet uit te spreken. Het zal toch niet? Nou ja, maar niet speculeren. We horen het wel. Komen er nu rustiger tijden voor je? Dan gaat het hopelijk ook met de drank zoals je het met jezelf heb afgesproken. Ik hoop het voor je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: bolletjeSuikertje drink nou niet joh je bent tenslotte niet voor niets bij het forum gekomen. Zo ga je weer de vernieling in. Vreselijk als de kinderen weten dat hun vader is opgenomen voor de drank. Stop met drinken kerel.O gossie, weet het...weet niet wat te zeggen, heb net foto"s bekeken van ze.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Lytse, de komende twee weken worden ook nog druk. Heb veel werk voor de algemene ledenvergadering van de vereniging. Veel overleg ook en daarnaast nog mijn familie en overig sociaal leven waar ook veel gebeurt en tijd en aandacht aan moet worden besteed. Komt alles tegelijk. Soms lijkt mijn leven wel in een tornado terecht te komen en moet ik echt mijn best doen om niet overspannen te raken. Vanavond doe ik bijna niks - kan niet helemaal niks doen - dingen moeten af helaas. De telefoon laat ik lekker rinkelen als ie gaat. De voordeur blijft dicht. Nu nog even iemand hier aan zijn jasje trekken en dan ga ik naar huis. Enneh, volgende maand 4 dagen naar Barcelona! Even eruit. La ciudad de mi corazon! Ik log vanavond nog wel even in. Eet smakelijk allen voor strakjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Zo te voelen niet Lytse ze voelt niet echt warm aan. Moet vandaag veel denken aan de uitspraak van mijn man. Zo ziek zijn als een hond. En de dierenarts zei de vorige keer dat ze wel een beetje een aanstelster was. Dat prent ik me dan maar in. Zocht vanochtend naar darmklachten bij dieren, ben ik op en site waarin stond 'mijn chihuahua heeft darmproblemen, ik dacht nog "Goh das ook toevallig zeg". Las ik verder blijkt het een berichtje van mijzelf te zijn van een jaar geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: bolletjeZocht vanochtend naar darmklachten bij dieren, ben ik op en site waarin stond 'mijn chihuahua heeft darmproblemen, ik dacht nog "Goh das ook toevallig zeg".Las ik verder blijkt het een berichtje van mijzelf te zijn van een jaar geleden.quote> hahahaha briljant Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Hee Bol, Dat is nog iets. Wat bij mijn hond hielp, was lauwe kippenbouillon te drinken geven. Gewoon van een blokje, niet te sterk. Dan krijgen ze meteen wat zout naar binnen en drinken is heel belangrijk. Misschien lukt het. Succes Mensen ik ga aan het eten. Meld me later weer. Man is weg vanavond. Ja Spike, het gaat beter met me, maar nog niet goed. Vanochtend boodschappen gedaan... eigenlijk nog een brug te ver, maar de boodschappen zijn tenminste binnen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 en een hele goeie middag saam ik ben weer een fijne vouwfiets rijker stond dinsdag met een kapotte in de duinen bij Scheveningen en reparatie kostte meer dan die fiets had gekost. Leve MP! (mag wel ff hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 SSSTTTTT (fluisterend) Ze heeft net een iniministukje en nog een stukje en nog een stukje kippenvlees gegeten. Hopelijk blijft het erin zitten. ja het is zo'n vreetzak. Nou vanavond nog maar eens proberen om een beetje te geven. Bedankt allemaal dat jullie naar mijn gezever hebben willen luisteren. Kijk het gaat dan wel over dieren maar ik had het knap moeilijk gekregen als ik jullie niet had gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Lieve Lytse ik heb verse kippenboillon gemaakt maar daar dronk ze niets van. Kwiebus haar steun en toeverlaat (een joekel van een kater) heeft het dus opgedronken. Maar het vlees zit er nog steeds in. Dat was de vorige keer ook, ze was echt heel ziek en na een half tabletje knapte ze zienderogen op. Jongens wat ben ik blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Wij gaan ook even lekker een hapje eten. Visje meegenomen van de markt Dus lekker smullen zo Eet smakkelijk allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Nou hier heb ik net ook wat gegeten, en het smaakte me, nadat Puck weer aan het blaffen was, en ze Kwiebus liep te klieren, heerlijk. Geleerd dat ik me niet zo druk moet maken als m'n hondje een daggie ziek is. Maar ja als er in het braaksel en in de diaree veel bloed zit dan kan ik nog niet anders. maar ik onthoud dat voor de volgende keer. Geniet maar lekker van je vissie Beer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Goedenavond allen. Lytse ik ben blij dat je weer een beetje opknapt! Travel heb ik gemist zie ik, jammer. Wat je schreef is herkenbaar. Bij mij ging dat ook zo. Zeker als ik het druk had, dat is/was mijn valkuil. Totdat ik echt stopte. Vandaag iets gedaan, wat ik al een hele tijd niet meer kon. Ja het klinkt niet zo duidelijk maar dat heeft zo zijn redenen. Eigenlijk 2 dingen! Maar ik ben zo blij dat ik het weer durf. En niet met een onrustig gevoel, zo van opschieten!!! Nee gewoon rustig gebleven, want ik hoef niet op te schieten. Ik hoef niet meer te drinken, wat een opluchting. Nu even eten, tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: spikeja, waar is snoep?goeie vraagwil ook 't antwoord wetenhi travhi aakhi lytseen verder weet ik niet wie er isquote> hallo allemaal...ik mocht van Snoep doorgeven dat ze na haar relatiebreuk erg met zichzelf bezig is.ze vind het moeilijk.dus geen ban. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Geef haar maar een dikke dan lenie en als ze dr klaar voor is weer wij lopen niet weg toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 zal ik doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden