Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 april, denk aan het leven wat je krijgt als je alcoholvrij bent / blijft


Gestopt

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Oké Suiker, ik kan me dat voorstellen, maar in mijn geval weet ik gewoon dat deze mensen eigenlijk niets anders willen. Het is een familie waarin je buiten de boot valt als je iets anders mee brengt. Het is daar zo'n gewoonte om een fles wijn mee te nemen.

Janneman er is bij (ik geloof mededelingen) een stukje waarin beschreven staat wanneer je een ban krijgt maar wat ik er van weer is, als je mensen beledigd, pijn doet, of schuttingtaal gebruikt.

Een medefrummer kan Tactive er op wijzen dat een berichtje wat naar hem of haar gericht is, kwetsend is. Tactive kan dan maatregelen nemen.

Hoelang een ban duurt is afhankelijk van het berichtje waardoor die persoon een ban opgelegd krijgt. Het kan van één week oplopen tot een eeuwige ban.

En ik geloof, maar dat weet ik niet zeker moet je weer een berichtje sturen naar Tactive om te vragen of je weer bij het forum kan komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Steunbeertje
Originally posted by: Suikertje
Dank je Steunbeertje, als ik weer iets wil weten over computer kom ik bij jou. Je bent zeker nog een jonge godin.quote>


:$ is 40 jong ?quote>


Het scheelt toch 6 jaartjes ai, maar ik wordt pas in november 46 en jij misschien wel eerder 41. haha
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gestopt
Ben 42 hier. Hoeveel jaren zijn er weggezopen in godsnaam ?

Volstrekt hyper op dit moment. Ademhalen maar...

Ga nu pas beginnen aan het verzorgen van mijn tanden. Ben denk ik 4 uur wakker.

...quote>


Niet aan verleden denken Gestopt. Doe ik ook nooit hoor;)

Zijn er nog mensen hier ouder dan mij, voel me zo oud al
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suiker ik ben 43...... ;)

net een telefoongesprek gehad met iemand van de gemeente, omtrent mijn woning, hoop blabla, weer andere beloftes als collega van hem had gedaan, kwamen uiteindelijk in een pat stelling, ik hing op en was woest, eerste gedachte ''DRANK, nu moet het wel.....''

nu 10 minuutjes later denk ik; ach de meneer van de gemeente kon mij niet handelen haha, komt tijd,komt raad, ik ga me er niet druk om zitten maken, komt vast goed EN.......... ik ga er zeker/absoluut NIET op drinken B)

10 minuten later!!!!!!!

wat een zaligheid, wat een heerlijkheid, wat ongelovelijk mooi dat ik dit zonder drank aankan/wil

beetje onsamenhangend verhaal denk, maar het is zo goed voor mij te weten dat ik dus kan Leven zonder de drank, sterker nog, dat ik dan dus beter kan relativeren, me niet woest boos, verongelijkt etc hoef te voelen, maar gewoon verder kan met de dagelijkse dingen, en ik heb me altijd afgevraagd hoe mensen dat deden, simpel dus zo.......

Wow.............:):):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik begin een heel klein beetje te begrijpen wat de AA bedoelt met ''echt nuchter leven,begin je te leren na 3 maanden droog'' (of iets omtrent dit)

leer elke dag weer een beetje,

en Lieve God, laat me NIET meer teruggaan naar het leven met drank!

ff dutje doen, vanmiddag en vanavond weer werken!

Geniet van jullie dag, en sterkte voor hen die het nodig hebben, het is het waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn jullie zoooooooo oud ???????????? Dan ga ik weg hier hoor. Voel ik mij veel te jong voor.

Nou, pf, gelukkig nog humor tussen de paniekaanvallen door.

Hou mij vast aan hetgeen wat degene vanochtend zei. Je kunt nog niks wat betreft werken, baan of zoiets. EERST moet je helemaal afgekicked zijn en gezond worden.

...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ayayay dames,

We hebben hier een lekker jonkie onder ons:D

Maarreh ....Gestopt, zoals je nu beschrijft hoe je eraan toe bent kun je toch ook helemaal niet werken?

Ik hoop dat je een beetje rustig kan worden vandaag.

Misschien zit het wel in de lucht.

Zelf was ik vanochtend om onverklaarbare wijze totaal nerveus.

Er hing me niks boven het hoofd, geen toestanden op het werk of thuis dus ik snap het niet.

Gelukkig is het alweer over.

En voor het wij gevoel - voor mij belangrijk - zet ik me weer bij het dagpact.

Dagpact;

Lytse

Mariam

Madelief

Wijfie

La_Luna

lien2206

Travel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zowww ik ben er ook weer

We hadden gesprekje bij de Jelli

Was weer een goed gesprek, blij om ;)

Aftellen naar koninginnedag, dat gaat een beproefing worden

maar ik heb er een goed gevoel over

Volgende afspraak is 1 mei en het eerste wat ik dacht is, das de dag na Koninginnedag, dan ben ik verrot :D

Dit jaar niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lijjkt me een mooi pact trouwens

Het koninginnedag pact

Wie doet er mee ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...