Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 april, denk aan het leven wat je krijgt als je alcoholvrij bent / blijft


Gestopt

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Yvonne
Awel. luitjes,
Ik ga er vandoor.. hoogste tijd.

Voor de uitslapers staat verse koffie door te lopen....

Ik wens iedereen een fijne dag.
Hier in het noorden gaat het zonnetje niet schijnen vandaag hoor ik net.. dus dan maar ons eigen zonnetje creeeren.....
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Laterrrrrrrrrrrrr :Dquote>


Jij bent toch ons aller zonnetje Vonnn, nou zeker voor mij als de koffie in den ochtend er weer staat :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Originally posted by: eline
Originally posted by: Hannah1
Originally posted by: eline


Goeiemorgen!!!

Nou, hier in A'dam schijnt de zon!

@BamBam; lekker!
Ik zit nog m'n hoofd te kraken met issues als;
wanneer ontstond de hypotheekrenteaftrek.
(zie postings van vannacht op de OCHTENDdraad),
ga jij lekker de tuin in!


En dan typ ik er wat onder...
Wil ajb iemand me leren hoe je dat quoten doet?quote>


Je drukt op quote,
dan krijg je het bericht te zien en kan je daaronder schrijven

Ok! Get it...
quote>


quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Hannah, trouwens al de andere ook hoor, maar wat ik gister al schreef ( jullie hebben me, er zeker in het begin doorheen getrokken hoor". Dus de komplimenten net zo voor jullie :) Want niemand die mij kon had dit ooit verwacht en een enkele vrouw is het ook nog nooit gelukt;). Dus had er meer nodig ;) ROFL

Een ouwe treinzuiperd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Gewoon quoten Eline. Ik scroll wel als ik zie dat ik het al gelezen heb.;)quote>


Zou dat het zijn "Tante" dat andere nie snappen dat ze kunnen scrolle en dat ze daarom het quote nie leuk vinden. Of moeten we daar een draadje voor openen ?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las net nog dat Teveel ook ban had vanwege dubbele account. Weet natuurlijk niet hoe het bij hem zit, maar bij mij was het heel raar.

Ik kreeg dus ook ban van 2 weken vorige week, echter ik wist zeker dat ik nooit meer dan 1 account had aangemaakt.

Gebeld met Tactive, bleek dat er met mijn oude e-mail adressen in ander huis, dus niet eens hier op mijn laptop, 2 andere accounts waren aangemaakt.

Zit hier ook met probleem dat we hier in pand met meerdere mensen op router zitten. Ben bang als hier in het pand er ooit eens iemand gaat inloggen, ik ook probleem krijg,

Heb geen idee hoe het met ip adressen en zo zit, misschien dat iemand dat kan uitleggen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: eline

Ach... zonder emoticons kan het leven ook de moeite
waard zijn...
@Suikertje, WAAR zit die knop -selecteer emoticons dan?
bij mij is ie weg!quote>


Als je in het scherm zit waar je je tekst opschrijft staat hij bij mij in beeld. Goed kijken. heb hier ook wel leesbrilletje voor je. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Originally posted by: bolletje
Gewoon quoten Eline. Ik scroll wel als ik zie dat ik het al gelezen heb.;)quote>


Zou dat het zijn "Tante" dat andere nie snappen dat ze kunnen scrolle en dat ze daarom het quote nie leuk vinden. Of moeten we daar een draadje voor openen ?quote>


Doe maar een appart draadje openen Draak. Das dan voor de nieuwelingen onder ons.;)
Er is al zo vaak over het quoten gesproken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfff het is dat de nachtkijkers van de Dlid zo goed zouden zijn, zit nog steeds daarop te wachten, maar schoenen pffff nog geen seizoen op gelopen en nu al ofdat ik uit die sloffen geschoten ben zeg. Een zwerver zou zich er zelfs voor schamen, swiebert in elk geval vast wel. Nou de aardappelschijfjes zijn ook wel te eten maar dus, snap nu ook dat sintnieklaas er ook nix in gedaan heeft. Nouja toen had ik ze nog nie, maar toch ook nix achteraf erin gehad. Loop nu op een soort overschoenen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...