Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 april, denk aan het leven wat je krijgt als je alcoholvrij bent / blijft


Gestopt

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Suikertje
Stuur je de griep wel in zuidelijke richting naar die vlamingen Madelief. Niet hierheen hoor!quote>


Hé Ho ho ho, ik zit ook richting zuiden, en moet het weekend op verjaardagsfeesie, dus mag ie mijn huis voorbij gaan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Originally posted by: Suikertje
Stuur je de griep wel in zuidelijke richting naar die vlamingen Madelief. Niet hierheen hoor!quote>


Hé Ho ho ho, ik zit ook richting zuiden, en moet het weekend op verjaardagsfeesie, dus mag ie mijn huis voorbij gaan.quote>


Wij hier slecht weer, jullie de zon en griep, wel zo eerlijk. Wij zijn al zo vaak de pineut;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen aanwezig hier.

Met mij gaat het goed, doch de laatste dagen veel gemis aan mijn vader. Er komen weer veel te veel dingen boven die me er aan doen denken.

Nog steeds aan de Baclo en het gaat meer dan goed op dat vlak.

Ik had begrepen dat Smikkie het ook moeilijk had/heeft.

Moet nog wat teruglezen, want ik heb de laatste tijd precies niet meer zoveel tijd/goesting om te forummen. Maar héy, ik ben er nog steeds hoor !!

Ook Alf heb ik even gezien, en dat deed me veel plezier eigenlijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gedouched en enigszins rustig nu. Water kalmeert mij. Moet nog ontbijten, weerzin voor eten. Strot zit dicht. Ga zo proberen te eten en dan het gebit weer grondig poetsen, flossen etc. Continue onderlagen van grondige paniek aanwezig en angst. Net even telefonisch gesprek gehad met iemand van de AA. Dat hielp. Die heeft net zo als een beest geleefd als ik.... Dag doorkomen van uur tot uur. Vanavond ga ik naar de sauna.

Sorry voor dat ik nog telkens nog vanuit 1 kant reageer, maar dingen dringen nog niet altijd goed tot mij door.... hoop over enkele dagen wat communicatiever te kunnen worden.

...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gestopt
Gedouched en enigszins rustig nu. Water kalmeert mij. Moet nog ontbijten, weerzin voor eten. Strot zit dicht. Ga zo proberen te eten en dan het gebit weer grondig poetsen, flossen etc. Continue onderlagen van grondige paniek aanwezig en angst. Net even telefonisch gesprek gehad met iemand van de AA. Dat hielp. Die heeft net zo als een beest geleefd als ik.... Dag doorkomen van uur tot uur. Vanavond ga ik naar de sauna.

Sorry voor dat ik nog telkens nog vanuit 1 kant reageer, maar dingen dringen nog niet altijd goed tot mij door.... hoop over enkele dagen wat communicatiever te kunnen worden.

...quote>


Geeft niks Gestopt dat je nog niet op anderen reageert. Je hebt het zelf moeilijk en daar moet je eerst mee weten om te gaan. De rest is even niet belangrijk nu. Doe rustig aan he
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geeft niets hoor Gestopt, jij voelt je nu niet prettig en het is beter dat je dat allemaal opschrijft dan dat je gaat drinken, dus blijf maar schrijven.:present:

Rekel fijn dat het allemaal nog goed gaat. En natuurlijk zijn er momenten dat je veel terug denkt aan je pa, en dat hoort ook zo. Die momenten worden minder zodra je daar aan toe bent.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Suikerspin.:present:

Ik ga het weekend naar mijn zwager want die is jarig. Heb daarvoor al drank in huis gehaald, ook voor mijn schoonzus. Ze drinken allebei heeeeel erg veel, en zijn zwaar verslaafd. maar ik zat met de vraag van, moet ik ze dan wel drank geven? Maar ook hierin zijn ze zelf verantwoordelijk. Ook weet ik dat andere kado's bij de rest van de grote hoop gezet worden.

Het doet mijzelf niets meer dat ik het in huis heb. Voel dat ik er zo ver vanaf sta. Dit had ik 2 jaar geleden echt niet hoeven te proberen, dan waren ze al op voordat ik weg ging. Ik word echt sterker naarmate ik langer niet gedronken heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok Bolletje. denk niet dat ik ooit nog aan iemand drank kado doe, weet dat het misschien op grote hoop gaat, maar is meer voor mijn eigen gevoel.

Weet wat het kan aanrichten en wat een ander doet moet hij/zij zelf weten, maar ik wil daar niet aan mee werken.

Ik ben nu voor derde keer moeten stoppen met alcohol. Sinds zaterdag drink ik niet meer na 5 dagen drinken. Moet zeggen dat het me meevalt. Eigenlijk jammer dat het niet zo moeilijk is. Hoop niet dat ik ooit nog denk dat ik daarom wel weer eens iets kan drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Suikertje
Zit hier ook met probleem dat we hier in pand met meerdere mensen op router zitten. Ben bang als hier in het pand er ooit eens iemand gaat inloggen, ik ook probleem krijg,
Heb geen idee hoe het met ip adressen en zo zit, misschien dat iemand dat kan uitleggen hier.quote>


Ik hoop dat Tactive dan zo snugger is en niet alleen naar het IP adres kijkt maar ook naar MAC adres.

Goedemorgen trouwens ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Suikertje
Goedemorgen Steunbeertje, wat is een MAC adres, ken alleen de Big Mac:)

quote>


:D ook lekker

Mac adres is het adres van je computer

je kan dus met 1 IP adres meerdere Mac adressen hebben.

Enne doe mij maar een Quarter Pounder ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Suikertje
Ik kreeg eerder ook altijd drank op mijn verjaardag. Neem de mensen niks kwalijk hoor, maar sommige mensen zeggen later wel van we wisten dat je wel erg veel dronk. Ja dan denk ik waarom niet iets anders, maar goed.quote>


Had je daar dan tevreden mee geweest Suiker, als mensen iets anders mee genomen zouden hebben b.v. limo? Had je dat dan opgedronken?
Ikzelf zou gedacht hebben, "Joh je weet toch dat ik geen limo drink? Waarom neem je dan die rotzooi mee?"
Ik had het dan gewoon niet op gedronken maar weg gekieperd.
Nee mensen hoeven niet iets anders mee te nemen, het is mijn verantwoording om niet te drinken. ik ben niet verplicht om alcohol te drinken als anderen dat voor mij mee zouden nemen.;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag. Ik lees dat de een of ander wel eens een ban krijgt. Ik vraag mij af hoe dat gaat?

- wanneer krijg je het?

- is dat initiatief van de moderator of van een frummer?

- hoe lang duurt het doorgaans?

- wat moet je doen weer terug te komen?

Het is mij onduidelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jan1000
Goedemiddag. Ik lees dat de een of ander wel eens een ban krijgt. Ik vraag mij af hoe dat gaat?
- wanneer krijg je het?
- is dat initiatief van de moderator of van een frummer?
- hoe lang duurt het doorgaans?
- wat moet je doen weer terug te komen?
Het is mij onduidelijk!quote>


Ik kreeg mail van Tactive Jan, zonder eerdere waarschuwing. Deze was naar ander e-mail adres gestuurd bij oude huis waar ik niet niks meer van weet. Tactive gebeld toen, ban zou 2 weken duren
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...