Emmaroos Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Dan ga ik vandaag veel aan je denken. Niet te doen immers, jeetje. Dikke knuffel alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Igor en Hannah, goedemorgen! En voor alle laterkomers! Dagpact; Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Weet jij ook wat er dan gebeurt in je lichaam? Kan het niet goed vinden op internet. Sorry voor al die vragen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Goedemorgen luitjes. Wat is het het hier al druk!!!! Eerst maar even een bakje... ruikt al goed Madelief. Hier al met het hondje geweest. Tot mijn verbazing is het windstil en schijnt de zon , was op volledige grauwheid voorbereid voor de komende dagen, dat valt tot nu toe dus al hartstikke mee. AR fijn dat je er weer bent. En fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Emma, tsja, dat vertrouwen he? Het zal moeten slijten allemaal weer, en ja, dat kan heel lang duren. De boosheid zakt wel wat eerder denk ik, en dan kan er hopelijk al weer wat meer rust in huis komen. Fijn dat je een huisarts hebt die achter jou staat. En goed dat je ook verdere hulp gaat zoeken, want inderdaad, die pilletjes alleen zullen het niet doen... Nou, in ieder geval hartstikke goed dat je er weer tegen aan gaat... En dan nu eerst die bak koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Dagpact; Madelief Emmaroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Yvonne, ik zal het moeten accepteren. Hier is het wel rotweer en harde wind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Hey Vonneke jij komt, ik ga nog even wat dingen doen voor ik vanmiddag te werk mag sterkte en succes vandaag gefrummelde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Originally posted by: EmmaroosDagpact; Madelief Emmaroosigorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 hier is het ook grauw en shaggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Oké dan, ik stuur wel een paar straaltjes jullie kant op.. Lekker bakkie trouwens, ik neem snel nog één bakje en dan ben ik ook weg... Lekker vroeg de boodschappen halen, heb ik dat maar in huis en heb ik geen last van die drukte in de winkels vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Grauwheid troef in België. Maar eigenlijk moet ik blokken, dus wat maakt het uit :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Originally posted by: EmmaroosWeet jij ook wat er dan gebeurt in je lichaam?Kan het niet goed vinden op internet.Sorry voor al die vragen hoor.quote> Emma, je kunt het vergelijken met een epeleptische aanval.Een soort kortsluiting in je hoofd.Er is wel wat te vinden hierover op het internet,maar weet niet meer precies waar.Als ik het vind, stuur ik een pb met de link, oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Dank je Made. Ik ga nog even liggen, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Luitjes, Ik ga richting supermarkt, tis nu nog lekker rustig, krijskinderen zitten nog thuis voor de buis... Emma, sterkte, probeer ook lekker een eind te gaan wandelen.. ga je je vanzelf weer wat beter voelen. Madelief, bedankt voor de koffie...ik kan er weer een paar uur tegenaan zo. Luitjes, laterrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Dag, Von. Gelukkig heb ik alle boodschappen al binnen! Emma, slapen en daarna idd lekker een frisse neus halen! Ik ga me even poedelen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Goedemorgen allemaal. DAGPACT Madelief Emmaroos Igor Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Bon giorno tutti! Hier schijnt een bleek zonnetje. Helaas hebben twee hele dikke duiven besloten hun lovenest op mijn balkon te gaan bouwen; dus zo even wat ijzeren rekjes kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Welkom terug Ap. Wat heerlijk dat je het naar je zin hebt gehad, en eens lekker in de watten gelegd bent door iemand anders dan door W. Maar wat ik heel knap vind is dat je het bij water enz. gehouden hebt, en weinig gerookt hebt, want je had het forum niet om toch ff wat te babbelen. Sterk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Eline, Een luchtbuks wil ook nog wel eens effectief zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Boodschappenlijstje; -ijzeren anti-duiven-hekjes -eieren Tot later, toedeloe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Originally posted by: MarcEline,Een luchtbuks wil ook nog wel eens effectief zijn.quote> Zal ik jou eens in je kont schieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Originally posted by: elineBoodschappenlijstje;-ijzeren anti-duiven-hekjes-eierenquote> heb je nog geen duiveneieren dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 goeiemorgen mensen! ik zou wel een stel tortelduifjes willen bij mijn huisje hoor; bij mijn vorige huis had ik zo'n setje; genieten was dat, ook van de vogelpoep zelfs. Mooi symbool van het voorjaar en hoopvol voor de mens. Em. begrijpen kost niets zingt Herman van Veen; het gaat om wat je doet met dat begrip. Wij kunnen ons moelijk verplaatsen in partners van...ons Zoveel jaren beterschap beloofd; zoveel pogingen zien mislukken, zo machteloos gevoeld (die zich uit in boosheid, maar ondertussen:brokenheart:), zoveel tekort gekomen ook, zoveel gemist van wat een gelijkwaardige relatie wel heeft en zo kan ik nog wel doorgaan. Je kunt het niet ongedaan maken; ik denk zelfs dat je het niet echt goed meer kunt maken. Wat je wel kunt is dankbaar zijn dat hij er nog steeds is. De mijne heeft het opgegeven en als het andersom was geweest zou ik denk ik eerder voor mezelf hebben gekozen. Wij drinkers zijn nl egocentrisch, zeker zo lang we nog drinken ten koste van.... Ik schrijf dit niet om je onderuit te halen of te ontmoedigen meis. Heel veel sterkte en ik hoop dat je je angst overwint voor Refu of wat er maar voor nodig is om je vor drinken te behoeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 en nu ga ik Amsterdam onveilig maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden