Spring naar bijdragen

Zondag 8 april


Aanbevolen berichten

Sterkte Snoep, kan me heel goed voorstellen dat die weekenden en vrije dagen extra moeilijk zijn nu.

Hier is de zon inmiddels voor het grootste gedeelte bedekt door wat vriendelijke witte wolken... het wordt al grijzer.

Ben blij dat ik vanmorgen heel vroeg buiten was en heb kunnen genieten van ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen op deze paaszondag iedereen. Ben aan het werk en heb eindelijk nog eens wat tijd/goesting om hier te schrijven. Heb ff teruggelezen en het schijnt toch redelijk goed te gaan met jullie ?

Snoepje, ik leef met je mee en begrijp wat je doorstaat. Het is hard maar noodzakelijk, en huil maar eens lekker door. je zal je er nadien beter door voelen ;)

Met mij gaat het erg goed, relationeel nog steeds moeilijk, maar we vorderen zeer gestaag, vermoed ik.

Gisteren op KLein Walcheren geweest met mijn vriendin en de kids en heb daar iets vreemds meegemaakt. Er staat daar namelijk ook een voetbal museum, volledig in het teken van het Nederlandse elftal doorheen al de jaren. Heel mooi gedaan, met heel veel oog voor detail, maar plots werd het me allemaal even te veel. Mijn vader was een fervent aanhanger van Oranje en Ajax, en toen ik daar al die foto's, beelden en relikwieën zag, schoten de tranen in mijn ogen en ben ik even hardop beginnen snikken. Hij belde steevast tijdens elke match, vol vuur en bewondering voor het spel van de Nederlanders, en het is door hem dat ik ook daar een voorliefde voor heb gekregen. Ben nooit echte voetbalsupporter geweest, ondanks we vroeger zelf in een stadion hebben gewoond van een topklasse ploeg uit het antwerpse (hij was daar concierge), maar voor Oranje maakte ik altijd de uitzondering en leefde ook helemaal mee. Soms met hem of via de telefoon en ik mistte hem plots zo erg dat het pijn deed. Wat had ik hem graag gebeld om te vertellen van dit museum. :brokenheart:

Zo, wou dit maar even delen met jullie, maak er een fijne dag van, ik loer wel even om de hoek :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Will, misschien is het wel: Denk aan vaders dag.'

Ik zocht vanochtend naar de naam van een restaurant, in mn geheugen,

en dacht: Oh, ff aan mn vader vragen. En ineens realiseerde ik me dat

hij er niet meer is. En dat was voor het eerst dat ik hem erg miste.

t Beste mannetje is al meer dan twee jaar dood. Zo kan het gaan he.

Snoep, het doet zeer, dat is waar. Dit doorleven en wennen aan anders.

Dat is zeker niet gemakkelijk. Take care, lief zijn voor jezelf. En huilen mag,

altijd en heel veel ook. Geeft nix. Het gaat weer over, echt waar, heeft alleen

tijd nodig. Soms veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Zit hier te gieren van de lach om Jopie, wat een geweldig antwoord naar Bol toe.

Bol is al weg natuurlijk, ben ik te laat om haar goede dagen te wensen.

Snoep, logisch dat je huilen moet, mag toch ook?

Sterkte hoor.

Heey, facebook las ik, mag ik ook meedoen? Stuur maar pb wie er vriendjes met mij wil worden. Niemand natuurlijk, hahahaha.

Bam, ben je er nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag allemaal,

Ik was hier eerlijk al vóór de middag, maar we zitten nu al op de 6e bladzijde.

Ik moest ook lachen om Jopie. Ik ben nogal visueel ingesteld en zag het meteen voor me!

Eline en Gestopt: rustig aan. Het is een lang proces en jullie gaan goed. Iemand hier op het forum heeft een onderschrift dat als je de lat té hoog legt, je er altijd onderdoor moet. Valkuil, dus doe dat niet!

Emma voel jij je al wat beter? Kan je inmiddels wat beter eten?

Will, ik ken dat gevoel dat je ineens kan overvallen van gemis. Laat maar komen, dat lucht op.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Logisch.

Wij hebben één hond en een poes in moeten laten slapen en de poes Kitty, was na het eerste spuitje al dood. Zo ziek was ze.

Later kregen we weer een hond en die is zomaar plotseling gestorven.

Nog steeds mis ik haar en we praten nog veel over haar.

Ze was heel, heel byzonder, Dhiéjo, heette ze. Dat is Twee in het Grieks en het was onze tweede hond.

Als ik huilde troostte ze me doormet haar kop op mijn been te komen liggen.

Dus heb jij maar verdriet, dat mag.

Knuffel van mij hoor.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij was lily de eerste... ze was al dood na 1 minuut, eigenlijk al eerder, maar dat besefte ik niet. Ze kreeg een nestje toen mijn moeder net was overleden. Ze heeft me veel geluk gebracht. Ik heb nog Karel en Puk, vader en kind. Maar die zijn stil, lijkt wel alsof ze het niet doorhebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat rot voor je Snoep. Het is allemaal zo verwarrend, lijkt me. Probeer er morgen met de kinderen toch maar een gezellige dag van te maken (hoewel het erg regenachtig schijnt te worden).

Veel liefs en sterkte ermee,

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...