fofies Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Tjonge wat heerlijk om zond alco te slapen en weer te dromen. Tis een feest om zonder kater wakker te worden ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Goedemiddag luitjes, Gestopt, ondanks je benarde positie maak ik een diepe buiging voor jou! Wat ontzettend knap en dapper dat je alles zo afweegt en er ook daadwerkelijk mee aan de slag gaat. Ik gun je van harte dat je een plek kan krijgen in de detox kliniek. Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik daar ook voor gaan, je krijgt te kans op je probleem aan te pakken, de basis van een nieuw bestaan! En mijn ervaring is, alles op zijn tijd, eerst je genezing en dan verder zien. Vrijwilligerswerk is er overal maar onderschat dat ook niet. Het vraag veel van je en als je nog aan het helen en genezen bent is het wellicht teveel van het goede. Volg je eigen gevoel en je eigen weg, dan heb je een begin gemaakt. Ik wens je alle succes toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Ik heb gebeld met de huisarts. Maandagochtend 10.50 uur kan ik er terecht. Pfffffffff. Op het moment dat ik de assistente aan de telefoon kreeg en zij vroeg waarom en ik twijvelde... toen zei ik hard op ´Alcohol´. Begon meteen te bibberen en te trillen met mijn hele stem. Okay, weer een stap gezet... ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Poehee! Mijn internetverbinding doet raar! Weet niet of ik dit bericht erdoor krijg. Borretje, wat moet dat moeilijk zijn. Heb je mensen waar je je hart kunt luchten? Je sores delen is soms al een verlichting, of je nu wel of niet drinkt. Hopelijk kun je weer inhaken en doorgaan. Zie je tegen je operatie op? Ook al ben ik er niet altijd, ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Originally posted by: borretjeQuote; Borretje, hoe is het met je? Heb je de draad weer opgepakt? Ik hoop het zo! Nee, even niet.Ik moet nog zien..verder.Ik ben nu wel heel diep gegaan, Madelief.Gelukkig dan maar, dat ik dat zelf nog kan zien.Alhoewel, ik daar ook aan twijfel nu, op dit moment.Hou je goed, meis:present:quote> Bor,ik vind het erg je zo te lezen,om heel eerlijk te zijn weet ik niet meer wat ik tegen je moet zeggen.Negeren wil ik niet, dat vind ik hard endat lijkt mij, als het mij zou treffenook heel eenzaam.Meer weet ik er even niet aan toe te voegen,er is al zoveel geschreven en gezegd in het verleden.Wat ik wel oprecht meen is dat je jezelf weette hervinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 zo de boel pruttelt... Gestopt... wens je heel veel succes met je beslissingen. Bor... lieverd. Fleur, waar blijf je nou!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Effies, mijn dag tot op heden. Vanmorgen om 9.00 een afspraak om de keuken in de meten. Ik werd om 10.00 gebeld, dat de persoon ziek is dus de afspraak wordt verzet De telefoonaansluiiting hebben de slimmerds tijdens de renovatie gewoon dichtgemetseld. Waar oh waar zit die? Er is een bos met mijn huissluetels spoorloos verdwenen bij de verhuur makelaar. Voor de afspraak had ik vrij genomen van mijn werk, nutteloos dus. Toen kon ik kiezen uit twee dingen, of boos worden of diep zuchten. Het is het laatste geworden, daarna ben ik naar de verhuurmakelaar gereden en heb erop gestaan iemand te spreken, niet meer per telefoon maar persoonlijk. Is gelukt, alles is nu verplaatst naar maandag. Daarna dacht ik, en nu ga ik naar de kapper en zet het hele stress gebeuren even opzij. Is gelukt, komt tijd komt raad. Zucht..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 tina en heb je wel de juiste haarkleur nog en het is morgen pas vrijdag de dertiende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Snoep, hahahaha, ik heb geen haarkleur meer, helemaal grijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 grijs met bril en een rollator...even een voorstelling van jou maken hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Snoep. hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 bor misschien toch naar africa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 wij gaan eten...toedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Overwinning door overgave. Wij leren dat we enkel door de volledige nederlaag in staat zijn om de eerste stappen te zetten op de weg van onze vrijmaking en het verwerven van sterkte. Het aanvaarden van onze persoonlijke machteloosheid wordt uiteindelijk de grondslag van een nieuw, gelukkig en doelbewust leven. Daily Reflection, Jan, 6 Ik, Eline, heb die totale machteloosheid t.o. alcohol heel intens ervaren.... Ik gun niemand dat vreselijke dieptepunt, maar het heeft me wel doen inzien dat mijn keuzes op waren. Dat gaf me rust.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Goedenavond trouwens! Eet smakelijk voor iedereen die aanschuift! Ik besef best dat bovenstaande allemaal nogal zwaarmoedig overkomt. Maar dat was het juist niet voor me! Ik verlies het van acohol. punt Dus ik geef me over. punt En nu ga ik mijn nieuwe blender uitproberen; in het kader van een alternatieve sapkuur! Appelsmoothie, mmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Ook goeienavond! Bor, ik word wat moedeloos als ik je lees, het klinkt alsof je iets aan het opgeven bent. Niet doen meis! en "even" de bodem voelen? misschien heb je nu ook gedronken en dan kun je misschien niet zien dat je al rock-bottom zat een poos terug. Stop meis, bel je buddy en VNN en klim uit dat dal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Goeie avond medestrijders, Bol lag er uit vanmiddag. Net een nieuwe provider en nu al een paar x geen verbinding. Dus maar eens even gebeld. Als dat lang gaat duren neem ik een andere. Dit kan niet. Maar hier lekker de maag vol gegeten met Kantonese kip. Lekker heet. De rook komt uit alle gaten van m'n lichaam;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Eline, zwaarmoedig? Nee, hat is de waarheid niets meer en niets minder. Dat AA klassiek taalgebruik heeft daar kijk ik allang doorheen. Het stamt ook uit de 30er jaren. Juist mooi, De Daily Reflection. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Hé Co wacht us effe. Bij de Jum...bo zijn die kant en klare pakken te koop. Ik doe er nog altijd wat extra kruiden en specerijen door en dan maar buffelen. o en ze zijn nu in de aanbieding. Ook nog us un keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Bol, ik krijg er al bij voorbaat een opvlieger van. En nog even dit, in de algemene zin, ik schrijf over mijn verhuizing omdat ik het leuk vind hier te delen. Beslist niet om een andere reden, bijvoorbeeld om iemand de ogen uit te steken of om op te scheppen. Dat wou ik nog maar even gezegd hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 @Albertina "wij werden onderdanen van Koning Alcohol, sidderende bewoners van zijn krankzinnig rijk" Ik vind het prachtig. En dacht dat ik daarin heeelemaal alleen stond. gelukkig niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 @Eline, het is ook mooi, je moet het op waarde weten te schatten, da's nou net de kunst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Och lieve Tinus ik heb niet het idee dat je iemand hier de ogen uitsteekt als je schrijft over je verhuizing hoor. Je schrijft maar lekker. Wat zal jij dadelijk lekker rustig kunnen gaan zitten meid. Heb je ook een tuintje bij het huis? Hé Hein dat heb je vlug gedaan zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Tjonge wat heerlijk om zond alco te slapen en weer te dromen. Tis een feest om zonder kater wakker te worden ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Kreeg even een Joepie! Fleurmomentje.... Hoi Fofies! Goed he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden