Spring naar bijdragen

Woensdag 18 april 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb vanavond iets raars gezien op TV.

Een show waarbij ze een scheidend paar

volgen. Ik dacht we het allemaal wel gehad

hadden.

Dat er zo'n programma gemaakt wordt snap

ik nog wel, maar dat je dat laat filmen.

Welterusten ik zoek mijn bed maar weer

eens op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Jaap en Jootje,

Ik heb dat programma niet gezien, maar wel gehoord over de aflevering van vorige week. Ook de kinderen schijnen daarbij in beeld te zijn gekomen! Dat vind ik toch minder.

Geen idee waarom mensen dat willen. In de USA gebeurt het wel, omdat mensen niet goed verzekerd zijn en op zo'n manier toch hulp kunnen krijgen. Hier lijkt dat me geen rol te spelen. Maar wat dan wel?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel er van alles bij. Maar ik denk dat je daar een enorme versnelling en confrontatie aangaat met jezelf en dat je het jezelf niet makkelijk maakt. maar anders doe ik er in mijn uppie mogelijk wel een jaar over met alles wat emotioneel nu loskomt. En ik ben al dwars door de hel gegaan met de alcohol, de eerste dagen droog en met de kaak..... er is niets meer om voor te leven, behalve beter worden......... Ik ga er voor. Maar alles is heel wisselend binnen in mijzelf.....

Gestopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gestopt,

blij te lezen dat je er zo diep induikt.

Ik denk zo dat dit een gouden kans voor je is.

Je zult het zwaar krijgen, zo'n beetje een geconcentreerd jaar

in 2 maanden. Maar als je de film 28 days kent dan weet je hoe waardevol paarden zijn in zo'n programma. Heel zuiverde dieren zijn dat. Ze halen het beste in je boven, mits jij dat ook doet bij jezelf. Zoals ik je lees en las ben er er aan toe en toe in staat.

Ga dr voor en zorg dat je het helemaal afmaakt ook. Ongeacht wat je tegenkomt; de kans het af te maken ligt daar. En daarna hier ga je het in de praktijk brengen.

Ik hoop dat je daar ook mag internetten en je ons een beetje op de hoogte kunt en wilt houden. Veel succes met je voorbereidingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
Jootje misschien ga je kwaad worden op me, dat waag ik dan maar.
Kappen met die drank. Gaat er niet beter van worden, wel slechter.
Merk je misschien zelf niet, maar het is wel helaas zo.
Als het alles zou verzachten, zou ik zo ook weer gaan drinken.
Wanneer ga je eens voor jezelf opkomen?

Gestopt, moedig van je. Vind het ook wel iets voor jou.

Kan niet slapen. Maar geeft niet, drink gelukkig niet. Anders zou alles sowieso voor mij verloren zijn.quote>

Je slaat de spijker op de kop smik. Maar ik wil wel maar kan nog steeds niet.
Wie trekt mij eens over de streep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gestopt,

Ik sluit me helemaal bij Jane aan.

Nu mensen, ik ga er een eind aan breien. Het dagpact is op het ogenblik niet populair. Ik was vandaag de enige en meld me hierbij droog af.

Welterusten allemaal, Smikkie ook voor jou.

Veel liefs en morgen gaan we weer verder met goede moed.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag er beperkt internetten onder supervisie en drie keer in de week telefoneren. Ik schrok wel van de regels toen ik deze doornam. Maar goed, ik werd mij er ook bewust van dat deze regels zijn opgesteld naar aanleiding van allerlei incidenten en voorgedane voorvallen. En tja, je hebt verschillende soorten verslavingen als mensen. Ik was de geisoleerde laveloze zuiper. Nu ben ik de geisoleerde alcoholist die niet weet hoe ze verder moet met leven. Als jullie het leuk vinden dan zou ik wekelijks een verslag kunnen schrijven in een apart draadje (als dat tenminste mag van Tactive, want ik weet helemaal niet meer wat hier wel of niet is toegestaan en er wordt wel heel weinig toegestaan op een soms rare manier).

Gestopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gestopt,

ik hoop dat je ons regelmatig op de hoogte houdt, ik zou het zeker volgen. Voor een stuk nieuwsgierigheid natuurlijk, omdat ik nog nooit van zo'n behandeling gehoord heb. Bovenal wens ik je veel succes.

Lytse,

bedankt voor het vragen... Met mij gaat het enerzijds goed (de baclofen maakt me rustig en sereen, heel fijn), anderzijds slecht: de studie lukt niet meer. Ben ik té rustig? :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...