Spring naar bijdragen

Woensdag 18 april 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: jane4
Bol, kan ik een zak sukkelade
crushed cookies overbeamen?
2e zak is bijna leeg
zoon vondt ze ook lekker
maar dochter is verkouden
proeft niks
wil nix
en ik heb nog 2 kg!!!:$
shame shamequote>

ooohhh, erg/zonde?..
'k weet het ff niet haha.

oja ik ben weg...toedeloe!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, het gaat snel hier nu.........

Vanmiddag een intakegesprek gehad bij Serenity. Poe, het hemd wordt je van het lijf gevraagd. Eerst een klinisch psycholoog, daarna een psychiater die definitief de doorslag geeft of je mag gaan. Ik ben aangenomen voor Zuid-Afrika voor een verblijf van twee maanden.

Wat betreft de kosten. Het wordt inderdaad VOLLEDIG vergoed, mits je voldoet aan een verblijf van twee maanden. Ga je eerder weg, dan zit je met kosten van 9000 euro.

Ik ga er een nacht over slapen. Maar ik heb besloten dat ik het ga doen. Hoe eng ik het ook vind. Het is erg streng allemaal, maar je wordt ook aan alle kanten op de kop gezet met psychiater, psycholoog, meditatie, groepswerk, yoga, maar ook paardrijden en zwemmen. Die ontspanning zal ook wel heel hard nodig zijn. Ik zie er tegen op..... en kijk er naar uit. Ook wordt gekeken naar hoe je een nieuw leven kan beginnen en zo.

Ik hoorde achteraf dat de helft van de mensen die zich aanmelden daar ook werkelijk aangenomen worden. Je inzichten, motivatie en inzet wordt wel heel erg gecheckt tijdens de intake. Dacht dat het een uurtje zou duren. Al met al duurde het meer dan drie uur. Twee uur waarbij alles in beeld is gebracht en daarna drie kwartier praktische zaken. Nu goed.... als het goed is vertrek ik op 6 of 7 mei.....

Gestopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...