Yvonne Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Vandaag krijg ik mijn behandeladvies.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Behandeladvies! Wou dat ik ook mocht meedoen snik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 snikken hoeft niet hoor VM , volgens mij komt de anonieme mogelijkheid wel weer terug als er geen wachtlijst meer is, gewoon goed in de gaten houden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Houden we ons voorlopig zo wel sterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Sterkte hoor, maar ik ben er van overtuigd dat je het kunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Kunt is een lastig woord waar ik nu maar een rondje om heen loop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Loop je met Nordic Walking niet in de juiste houding krijg je spierpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Spierpijn is een akelig, maar tijdelijk fenomeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 fenomeen is niet bepaald een makkelijk woord om op voort te borduren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Borduren doe ik graag, breien nog liever, hoe moeilijker de patronen de beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 beter haken voor mij, gaat sneller en vaak net wat hipper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 hipper en sneller maar ik hou van het tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Tellen tot in den treure Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 treure doen sommige wilgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Wilgen worden vaak geknot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Geknot...wijdvertakt laat groeizijn mooiste bloesem leventot dat snoeimes snijdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Snijdt het leven niet voortdurend in de meest kwetsbare stukjes Lucienne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Enne....... snijden??? Daar weet Vlaams Meisje alles van...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Vandaaaaaaaag is roooooooood:moon:.... eigenlijk gisteren dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Luciene vindt dat Yvonne wel met het laatste woord van mijn bericht had moeten beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Beginnen doen we allemaal met of zonder bloedende vinger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 vingertje in de lucht: je mag ook met het laatste deel van het laatste woord beginnen lucienne, en dat was enne, van luciENNE volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Mij valt ook op dat lucienne zelf niet met het laatste woord was begonnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 begonnen is deze mooie dag allang , en nog steeds heb ik de weg niet naar de douche kunnen vinden, schande.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Schande en schade hebben we allemaal nodig om verder te komenen is de spiegel waarin we af en toe moeten kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden