lady jane Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 hoor Nance haar eindwoord Yvonne en dan mag je zin best eindigen op willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Willen jullie wel geloven dat ik niet eens doorhad dat er al weer een bladzijde was omgeslagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Omgeslagen boten dreven op het azuurblauwe meer na die loeiharde allesverwoestende storm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 stormachtige liefde is niet de gemakkelijkste om in stand te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 houden we ons maar vast aan de mast, en maken gebruik van het stormzeil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Stormzeil gehesen hier, deadline nadert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 nadert in ieder geval veel wind, maar of dat nou storm is?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 is het hier niet echt, maar wel guur, koud en alles behalve lenteweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Lenteweer komt in de zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 zomer dan eindelijk in de herfst of misschien nog wel later? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Later, eerder, vroeger, wie zal het zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Zeggen kunnen we zoveel, maar wat telt is het 'doen'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 doen(d)ers zijn die dienders niet altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Altijd is ook weer zo'n term waar je voorzichtig mee om moet gaan vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ik moest gisterenavond erg lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 lachen heb ik net gedaan bij het voorstukje van de film die Jaap zonet opperde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 opperde ook niet zomaar iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 iets in je posting heeft mij gestimuleerd en zoon ook; morgen gaan we m samen zien en pizza eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 eten dat met liefde is klaargemaakt, daarvan kan ik zo bij tijd en wijle echt van genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 genieten van eten doe ik na de drooglegging weer dubbel-op:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Op is op.... genoeg is genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Genoeg is voor mij, als het over hoeveelheden alcohol gaat, een weinig zeggend begrip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 begrip heb ik voor terugvallen ook al voelt het ook van: liever zonder terugval!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Val komt vaak na hoogmoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 hoogmoed kan ik niet bij, zelfs niet op mijn tenen; ik ben dan ook een kabouter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden