nancy Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 Jaap, vandaag zijn niet alle woorden domino, zegt Jan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 Jan hoort nu met hele andere dingen bezig te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 Jaap had vroeger dreadlocks in zijn haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 haar is ikke en die past maar even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 Zijn sportschoenen heeft Jan voor deze dag al vast paraat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 paraat kan hij beter wat anders hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 hebben we het daar al niet over gehad op dat andere draadje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 draadjes raken wel eens wat in de war Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 in de war is Jan nu denk ik ook, want volgens mij is hij nu op zoek naar dat andere draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 op dat andere draadje zal hij het niet vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 Vinden doet Jan humor hier, maar het sporten straks geeft plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 plezier staat voorop, Jan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 Jan, en alleman, een prettige voortzetting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 voorzetting van deze toch al mooie dag klinkt mij goed in de oren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 Oren hier klapperden van ongeloof toen ze hoorden dat Fleur een ban heeft:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 heeft ze door uitlokking gekregen en t is niet eerlijk, oh nee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 Nee? Als ik Tactus was zou ik gewoon een keer de site op zwart gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 gooien we het over een andere boeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 boeg is voorzien van een boegbeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 boegbeeld heb ik niet aan mijn huis hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 Hangen op de bank is een typische zondagavondbezigheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 zondagavondbezigheid (kon ie nog langer ) wordt vanavond achter de naaimachine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 :-) Naaimachine staat stof te vergaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 vergaren doen we in de loop der jaren veel en veel en veel te veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 veel zon was er niet vandaag, maar die er was, was heel erg fel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden