Mai Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Vragen die kinderen stellen, neem ik altijd serieus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 serieus, ik bedenk een zin en het volgende moment ben ik hem weer vergeten............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst 11 november 2008 Vergeten mag en is ook nodig. Mijn harde schijf was toch echt overvol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Overvol in het hoofd betekent dat je zo nu en dan de problemen moet lozen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 november 2008 Rapport Share Geplaatst 13 november 2008 Lozen? Tsjips, daar heb je het weer. Het betekent net zoveel als 'loslaten' in deze betekenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 november 2008 Rapport Share Geplaatst 14 november 2008 Betekenis krijgt het leven pas echt, als je langdurig niet hebt gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Gedronken heb ik vandaag niet, morgen beslis ik opnieuw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 staan?waar sta jij in het leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 Mooier wordt de wereld niet als je stopt met drinken, maar het wordt voor jou wel overzichtelijker om er de mooie dingen uit te kunnen halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst 2 december 2008 Halen zullen we ons doel, al is het soms met vallen en opstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst 2 december 2008 Opstaan, knietjes kuisen en weer door peddelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst 2 december 2008 peddelen naar de overkant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 overkant is nog niet het einde, maar mischiien wel een nieuw begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 begin gewoom opnieuw, er is altijd hoop, er is altijd geloof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 Geloof in jezelf en blijf geloven in jezelf, daar kan geen wilskracht tegen aan:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 aan een nieuw boek (hoofdstuk) ga ik beginnen. Een nieuwe weg die ik ga inslaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 Inslaan van drank, opdrinken, flessen wegbrengen en dat dag in dag uit, wat een rot leven was dat toch. Maar dat is nu verleden tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 Tijd, dat is sommigen misschien niet meer gegeven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst 3 december 2008 Gegeven tijd dus maar goed benutten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst 5 december 2008 Benutten, ppfff lastige zeg. Verder dan benutten van je kansen kom ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Uit talloos veel miljoenen wordt niets geboren, of toch iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Iets is beter dan niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Niets is ook mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 mooi is de winterzon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 winterzon die nu laag door m'n keuken schijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden