Shahire Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 trouwt men toch maar beter op een andere dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 dag is niet belangrijk wel wie je trouwt, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Toch maar niet zo snel trouwen misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Misschien is dat een wijze les Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Les, Launch Escape System is een deel van een ruimteschip om indien nodig snel te kunnen ontsnappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 ontsnappen aan de drang naar alcohol is net zo bevrijdend als ontsnappen aan het juk van het verstikkende huwelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Huwelijk is voor de ene mens iets waar hij jaloers naar kijkt, voor de ander weer iets waar hij door verstikt wordt, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 wordt zelden realistisch over gedacht of objectief; er zit teveel pijn op is mijn persoonlijke ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Ervaring heb ik slechts een beetje maar het is inderdaad een heel subjectief iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Iets is het begin, met goede wil en een beetje geluk wordt het geweldig, als liefde en waardering ontbreekt wordt het niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 niets krijgt mij voortaan nog aan de drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Drank heb je nodig en er is gelukkig zat drank te krijgen zonder alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 alcohol zat er niet in de hongaarse punch van zuslief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Zuslief heb ik er 2 van, een oudere en een jongere, helaas geen broer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 broers heb ik 2 en zuslieven 3 zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Zelfs geen pa en ma maar wel vanilievla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 vanillevla ga ik niet doorslikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Door slikken komt er eten en drinken in je maag terecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 terecht ben ik nog lang niet maar er is weer een begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 begin en bezin en U heeft een beste basis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Basis vaardigheid is genieten van de zon die hier nu schijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 schijnt overal een mooie dag te zijn, prachtige ondergaande zon nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 nu houdt in dat het niet gisteren is, en ook niet morgen, maar het tijdstip waarin je je begeeft op het moment zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 zelfde moment dat je dat beseft is nu al weer net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 net nog wat zitten overpeinzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden