lady jane Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 mij zit het dwars dat ik voor woorddomino zoooo lang moet wachten voor ik die voor me heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 heb ik ook wel vaak last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 van morrison vast niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Niet te geloven jane, wat een goed gevonden antword! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 antword, mag het ook antwoord zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Zijn we het weer eens Tina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Tina vraagt, hoe is net met Nina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Nina gaat wel hoor Tina, soms wat meer up en soms wat down maar over het algemeen is ze algemeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 algemeen, dat kan alle kanten op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Op dat gaan we het dan maar houden was zo is het ook zo ongeveer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Ongeveer daar weet ik zo niets op te verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Verzinnen we wel weer iets nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 nieuws is er elke dag wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Weer een dag dichter bij het nieuwe jaar ook en dat vind ik wel fijn want ik hou van nieuwe dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 nieuwe dingen kunnen inderdaad een uitdaging zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Zijn het zeker en ik ben weer eens in een bui van alles moet nieuw dus het zou zomaar kunnen dat ik het in mijn hoofd haal om bv. een jaar in het buitenland te gaan wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 wonen kun je overal en als je dat graag wilt waarom niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Niet vandaag maar het speelt wel in mijn hoofd dus waarom niet he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 He dat begrijp ik daar moet wat voor geregeld worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 worden we dan misschien nabije buren Nien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Nien wil waarschijnlijk helemaal niet in Nederland wonen of toch wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 wel toch...........in Nederland wonen is best fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Fijn vast wel maar idd niet zo direct wat ik in gedachte had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Had ik al gedacht, Nederland niet warm genoeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 genoeg van de winter; hup op naar de zomer:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden