zoermuis Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 idem is gelijk aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 aan hetzelfde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 hetzelfde is waar we allemaal voor gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 gaan met die banaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 banaan is ook voedsel voor apen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 apenheul is erg leuk om met kinderen naar toe te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 gaan we nu met een appel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 appel mee naar apenheul of lijk ik maar blond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 blond of grijs, iedereen wijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 wijs is om straks mijn regenpak mee te nemen als ik de deur uit ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Ga eigenlijk liever niet de deur uit maar mijn bed weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 in mijn bed zou ik ook nog wel even willen vertoeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Vertoeven we beiden op een plek waar we liever niet zouden willen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 zijn zin zal zo zienderogen zakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 zakken vol lego gun ik Jaap onder de Kerstboom dit jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 jaar 2012 vers en onbezorgd ingaan kijk ik naar uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 uit mijn eigen ben ik op gestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 gestaan op mijn strepen, lijst gemaakt en in de actie gegaan, yessssssssss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 yessssssssss! it's all the same jazz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 jazz muziek heb ik niet in huis want daar heb ik de leeftijd nog niet voor :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 voor jonge mensen als ons is er gelukkig techno Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 techno is nu niet echt bepaald mijn smaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 smaak kan je veranderen door je er in te verdiepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 verdiepen doe ik me nu weer in de schoolboeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Schoolboeken zijn voor mij ook weer helemaal in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden