Trees Geplaatst 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2008 Baldadig werd ik als ik teveel drank op had, menig blauwe plek heb ik daardoor opgelopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 Opgelopen heb ik met niemand vanavond, mij restte slechts de eenzame noeste arbeid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 Arbeid adelt, mijn beste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2008 mijn beste beentje voorzetten, waarom eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Eigenlijk streven we allen naar hetzelfde doel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 t'Doel voor ogen houden wat je wilt bereiken, en er dan ook daadwerkelijk aan werken is wel een must om vooruitgang te boeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Boeken, om me in te verschuilen, of het licht weer doen zien schijnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 Het licht weer doen zien schijnen, da's fijn.Voor mij mag het altijd zo zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2008 Vraag niet het onmogelijke van jezelf, maar hou het zo droog mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2008 Mogelijk was het bovenstaande hier nog de verstandigste opmerking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2008 Opmerking misschien wel, maar straks moet het verstand mij leiden bij thuiskomst na m'n laatste nachtdienst, mijn nummero uno valkuil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2008 Een valkuil heb ik liever virtueel, als dat ik er op de Veluwe in één loop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 loop niet graag, maar altijd beter dan een loopgraaf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Graaf je een kuil voor een ander, dan word je zelf moe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2008 Moe en voldaan 's-avonds naar je bed toe gaan, dat is het fijnste wat er is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Water is goed voor een mens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Mens, durf te leven....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Leven duurt maar even dus geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Ervan afblijven, dat is het belangrijkste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Belangrijk is het ook, dat het woordominodraadje niet te ver naar benenden zakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2008 Zakt jou humeur ook zo, wanneer je hebt gedacht weer te moeten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2008 "moeten" staat niet in mijn woordenboek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2008 Beter mogen dan moeten, maar behalve als het drinken betreft maakt DOEN mogen pas waardevol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2008 Waardevol is dit woorddominodraadje ook een beetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2008 Te komen bij je innerste eigen ik is een cadeautje aan jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden