Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Canadees....ik zou er wel één willen hebben, maar er rijmt niets op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 op rijmen of niet, je bent en blijft een toffe griet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Griet Manshande , dat is van Jan Mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Jan Mens, ook zo'n ouwe Amsterdammer...(Mens met een hoofdletter ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Amsterdammer........paaltje of de koek?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Uit ledigheid wordt niets geboren, maar ik voel me zo inert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Inertie is als ledigheid, namelijk des duivels oorkussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 'Wikipedia' aan uw iGoogle-pagina toevoegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Toevoegen of verwijderen van sneltoetsen mag u naar eigen smaak doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Doen is één, dan komt denken, dat is twéé. Zo werkt de Tactus-methode. Door doen verandert je denk-patroon. Ik zal denkpatroon maar niet als laatste woord achterlaten. (Adam, je had moeten beginnen met "oorkussen" en niet met "inertie" daar was ik al mee begonnen).Dit terzijde. Leuk voor de volgdende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Volgende actie is gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Slapen doen ketelverwijtenden die met inertie beginnen terwijl inert gevraagd werd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Werd me daar om 20.20 uur, even een moeilijke zin geconcipieerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Geconcipieerd zijn wij allen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Toch is ook mij enige inertie, een niet onbekend fenomeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Fenomeen 1 is de zon, of toch de aarde, of de mens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Mensdom vind ik een beetje een raar woord. Je hebt domme mensen, maar is dat wel zo? Zijn niet juist de domme mensen de slimsten onder ons? Zij zien geen problemen en verzinnen ook geen problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Problemen zijn niet door de domme mens uitgevonden maar ze weten ze wel veelvuldig te veroorzaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Veroorzaken Adb'ers eigenlijk wel eens dat een mus kan miauwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Miauwen, is dat zinvol voor een mus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Mus kan zo poes voor het lapje houden en niet voor de poes zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Zijn dat nu interessante stellingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2008 Stellingen zijn het niet, maar overpeinzingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Overpeinzingen is een bijzonder woord. Als ik 'over' als rest lees en 'peinzingen' gewoon als gedachten, kom ik op restgedachten. Om nu tot de kern van gedachten te komen, gooi ik de rest weg en kan ik verder denken zonder balast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2008 Balast moet zijn: ballast en dat is lastig voor de bal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden