will Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Alcoholvrij of niet, het eeuwige gevecht, maar ik heb het gevoel aan de winnende hand te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Zijn we hier weer goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Bezig met er van af te blijven is nog niet zo verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 verkeerd vind ik persoonlijk om te proberen te minderen, respect voor diegene die het wel kan maar ik kan het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Niet dat ik er nou zo veel verstand van heb, maar ik heb wel eens gehoord dat dat geldt voor vele zware drinkers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 drinkers zijn dat altijd alcoholisten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 alcoholisten zijn wel altijd drinkers, maar niet andersom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 andersom is nu niet echt een woord waar ik mee rechtdoor kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 kan je dan ook afslaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Afslaan is de beste weg, dan kom je nog eens wat tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 tegen zo'n bewering valt weinig in te brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Brengen je heel veel, maar op een gegeven moment is het genoeg, dan wil je ook een keer halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 halen doe ik mijn neus steeds op, ook aan het snotteren dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Dusssssss, Jane is aan het snotteren, das me ook wat, dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 dus kan ik hier nu schrijven, bij mij is mijn loopneus alweer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 voorbij is mijn wilskracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 wilskracht kan soms op een laagje pitje staan maar voorkom het doven daarvan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 daarvan heb je nog veel meer in reserve Snoep, aanboren dus:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 dus begin vandaag de dag met een lach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 lach nog lekker te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 slapen is voor mijn een groot probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 probleem is hier ook weer komen opdagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 op dagen dat ik een slaapprobleem ervaar slaap ik prima na even op de fakirmat te liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Liggen dwarsliggers op de juiste afstand van elkaar dan dragen ze spoorstaven en de treinen die daar overheen rijden en zo houden ze beide spoorstaven in de gewenste spoorwijdte uit elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 elkaar de ruimten gunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden