Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 volleyen doe ik nooit maar ik ken hier ook geen mensen die het wel doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Doen en niet blijven alleen proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 proberen wil ik wel maar volgens mij kan dat niet alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Alleen kan je altijd een balletje op en neer slaan. Is goed voor de coördinatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 coördinatie is bij mij een stuk beter nu ik niet meer drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Drink je als je stunt, dan ben je echt een rund. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 rund was ik maar ga nu verder bij waar ik was gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 bij waar ik was gebleven is voor mij dan weer geen goed idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 idee voor jou dus om een heel ander plan te trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 trekken we vandaag de bikini aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Aandoen die handel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 zijn bijna weer een dag verder, hopelijk wordt het morgen net zo'n mooi weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 weer een stranddag, ik hoop dat Piet stottert:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 dan kan hij beter weg blijven van de beeldbuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 voorspellen van de toekomst geloof ik niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 in elk geval klopte de voorspelling voor vandsdaag niet en die voor morgen is ook al ge-down-graded helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 tevreden zijn met de kleine dingen in het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 leven kan heel mooi zijn maar ook tegenvallen soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 tegenover al dat tegenvallen valt er gelukkig heel veel mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 tegenvallers kunnen wegwijzers zijn op je levenspad, nemen en doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Doorgaan met een gezonde lifestyle is een van mijn doelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 mooi zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Zo klaar met een van mijn doelen ga naar de volgende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 volgende week krijgen we veel regen is voorspeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 7 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2011 Tuin is deze morgen mijn domein! Bamboo aan het planten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden