Aicha Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 mogelijk blijft het vandaag redelijk droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Droog van alcohol ben ik al lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 droog sta ik ook maar weet niet eens hoelang of hoe kort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 kort is het leven voor diegenen die het vergeten te leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 leven zal Harry nog lang:moon:, hiep hiep hiep hoeraahh!, voor Harry:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Harry van harte gefeliciteerden ik hoop dat je deze dag ADB viert ( met ons uiteraard.):light::moon::sun::light::musicnote::light::moon::sun::light::musicnote::light::moon::sun::light::musicnote::light::moon::sun::light:fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Gefeliciteerd Harry en nog een gezond en droog leven toegewenst:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 toegewenst geld kan je niets mee kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Kopen stoelhoezen die op mijn stoelen passen is heel moelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 moe lijk ik ook wel eens, het leven valt soms niet mee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 mee zat het weer gelukkig vandaag wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 wel had ik vandaag voor de zekerheid bij me een paraplu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Paraplu rijmt niet op huppelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Huppelen moet mijn neefje oefenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Oefenen omdat hij nog niet kan huppelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 huppelen 3 x gebruiken wat zegt dat over jou Bammie Bammie boterhammie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Boterhammie is een 'n klier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 'n klier die dol was op bier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Bier is nu een no go, Bammie heeft een nieuwe show:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 'n Show met one-liners en whaaaaaaaah, t'is de AA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 show can start, go on, so show us! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 AA zit in jAAp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Us zal ik het laten zien, lief zijn en ik tel tot tien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Jaap is toch geen AAp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 AAp-broodje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden