snoepje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 baby's..... die tijd is gelukkig voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 voorbij...kan betrekking hebben op een tijd die al geweest is in het verleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 verleden moet je niet te veel aan denken, dat is voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 voorbij...kan ook betrekking hebben op ergens langs lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 lopen heb ik laatst te veel gedaan, heb nu een hele blauwe teen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Een april is het over een paar uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Uur na uur tikt weg, in steeds sneller tempo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 tempo is bij mij momenteel even weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 weg leidt naar mijn bedje nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Nu zie ik Shahire nog en ze zou een tijd geleden al naar bed gaan, vind ik niet erg hoor, integendeel, maar dat het tempo er dan bij je uitgaat is niet gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 gek genoeg lijkt soms de energie het ineens van de slaap te winnen, of ik daar dan ook aan moet toegeven is natuurlijk de vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 vraag is meer of dat niet juist van het frummen komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 komt er wee een verslaving om de hoek kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Komt hoe het komt, vraag niet hoe het kan maar profiteer er van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Kijken deed ik net te laat en dus was Desi me voor, vergeten we mijn vorige maar over dat profiteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ben werken mensen tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 profiteren moeten we van dit lekkere weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 weer een escalatie op komst vandaag met client... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 client wel fatsoenlijk behandelen hoor, denk erom!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 erom heen lopen bij haar vandaag zul je bedoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 bedoelen wij het dan wel goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 goed bedoel ik het zeker en loop daarom ook bewust om haar heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 heen lopen om iemand de hele tijd daar wordt je wel moe van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 van agressie word ik minder vrolijk dus dan maar moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 moe worden is niet zo heel erg, kun je vanavond wel goed slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden