Jaap Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Altijd heb ik even geleden maar weer weggehaald. Dat was stom van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 mij kwam ter oren dat het morgen nog wel eens zou kunnen gaan hagelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Hagel en sneeuw mogen wat mij betreft voor heel lang de kast in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 in de kast kruipen...........of uit de kast komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 komen we weer met kasten aanzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 aanzetten van het koffiezetapparaat doe ik elke ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Ochtendstond heeft goud in de mond zei een of andere zwamneus, had ie de avond ervoor zeker niet gezopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Gezopen heb ik een tijd al niet meer daarom ben ik best een beetje trots op mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Mezelf begin ik een klein beetje te kennen geloof ik, soms een beetje schrikken maar ik zal het er mee moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 doen! en durf te leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 leven is hardnekkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 hardnekkig is soms de trek naar alcohol, de kunst is om hier niet aan toe te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 geven we ons leven een nieuwe kans dan gaan we gezondere dingen eten en drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Drinken hier, drinken daar, drinken is er overal. Aan ons om het negeren en helder te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Denken we er aan vooral ook te genieten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Mijn bolletje doet een beetje zeer op dit moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Momentopname dekt niet helemaal de lading helaas, het duurt al wat langer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 langer geleden al dat we jou lazen Jannigje, jammer dat je hoofd pijn doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 doet dat dominoën jullie ook zo goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Goed is het als je tevreden over jezelf kunt zijn, als dan ook nog je naasten tevreden over je zijn is het heel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Mooi wordt je er ook nog van als je stopt met zuipen, een prettig bijverschijnsel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 bijverschijnsel waarvoor het bij mij wat laat is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Is het zo? Iedereen heeft zijn eigen schoonheid hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 hoor hem:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 hem of haar, ik zie schoonheid graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden