Babble Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 vent -ileer er maar lustig op los Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Los gaat het hier, wordt nog een echt 18+ draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 draadje voor de oudere jongeren die er al weer vroge bij zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Zijn nog wel hier maar niet lang meer, te mooi om binnen te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Blijven hangen op het forum zit er vandaag niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 in der daad ik ga ook naar buiten; have a nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 One and two is three Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 three is a crowd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 crowd maar soms ook liever eventjes alleen en op mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Mezelf doe ik nog wel eens tekort door teveel op mezelf te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 zijn er nog ergens tuinbonen te vinden hier in deze zaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Zaal met tuinbonen ben ik nog nooit tegengekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 tegengekomen ben ik jou volgens mij ook nog niet maar dat is natuurlijk niet zo raar in zo'n overvolle zaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 voorkomend is beter dan genezend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 genezend is voor mij weer kunnen lachen na een dag zoals vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Vandaag heb ik genoten van de kleine maar wel heel mooie dingen in dit leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Vandaag is de dag dat ik me na lange tijd weer eens meld en o.a. jou hier ontmoet Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Shahire zegt HOI tegen Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Jannigje zegt hoi terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Terug van weggeweest dus Jannigje, fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Bent-erug inderdaad Yvonne, heb het forum toch nog nodig merk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 ik heb het forum net zo nodig als ieder ander die hier is aangemeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Aangemeld heb ik me nu bijna een jaar geleden en daar ben ik nog steeds erg blij om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Om tuinbonen kun je mij altijd vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 vragen naar de bekende weg is dat zoals altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden