Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 :heart ; , dat is het icoontje waarmee wij aangeven iemand een warm hart toe te dragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wordt het al tijd om de allerbeste spreuken van woorddomino te bundelen en te gaan uitgeven?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Geven en nemen.... zo 'gewoontjes' , maar het blijft een waarheid als een koe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 koe van Frutsel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Frutsel is een mij onbekende naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Naam zegt mij ook niets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 merken zitten in de oren van koeien en zijn ook belangrijk voor vele pubers:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 opvoeding dmv kleedgeld is ook hier hot maar helpt maar gedeeltelijk tegen de hype van dure merkkleding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Merkkleding heb ik nooit gedragen, geef daar niks om en kocht zelfs wel tweedehandsjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 kwaliteit èn kwantiteit door recyclen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 recyclen geeft het milieu wat ademvrijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 geweest is geweest, de toekomst moet nog komen, leven doen we NU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 NU ga ik verder met het spelen van station chef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Chef station is toch een belangrijke baan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Tekst en uitleg zijn niet noodzakelijk identiek, wanneer de uitlegger een ander is dan de tekstschrijver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Tekstschrijver wil ik graag zijn als het mijn eigen leven aangaat, IK kies de weg die ik wil gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 gaan met die banaan, Yvonne je gaat goed, zo komt het tenminste op mij over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Over en sluiten maar weer voor deze dag, was ich noch tu sage hette dauert eine sigararette. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 sigaretten zouden kauwgoms moeten zijn, maar dan duurt het zo lang om iets te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Zeggen van iets stopt een keer natuurlijk, het peukje is op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 op naar boven dan en lekker slapen, weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Rusten vind ik heerlijk, moet ik wel af hebben wat ik had willen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Na praten komt doen, hoogste tijd voor deze meid.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Meid wat ga je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Goed, volgende woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden