lady jane Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 zo zo er is weer aardig wat afgedomino'd deze middag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 middag met een hoog "waar hebben ze t over"gehalte' soort van puzzel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Lezen neem ik mij steeds voor maar het komt er maar niet van, in de boeken die ik heb liggen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 dan mis je heel wat Tortilla; vanavond in bed 20 blz? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 blz lezen, ik lees net weer dat "A lovesong for Bobby Long" een goede film zou zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Zijn we van mening dat dit forum veel kan bieden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ervaren gebeurt altijd vanuit een persoonlijke achtergrond en daar weet de zender niet altijd alles vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Kwalijker is om een woord als 'vanaf' te gebruiken , Dar was gelukkig snel met een ander woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 heeft ook erg veel met angst te maken denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 ik weet wel dat drank alle emo's die we bezitten 100 keer uitvergroot, ik geloof niet dat na een jaar hier te zitten dat, dat alleen bij mij zo is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Gevaarlijker dan angst is op te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Verscholen is de angst heel vaak en helaas weten veel mensen dat niet waardoor ze soms handelen zonder te begrijpen wat ze een ander doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Doen we niet velen leed aan met ons handelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Bedoelen, daarmee kun je net achter het doel terecht komen of er naast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Wel, als het aan mij lag ging ik niet naar de Gentse Feesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Feesten zijn ook niet belangrijk, wat stelt een feest nu eigenlijk voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Voor vandaag heb ik genoeg stof tot nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 niet denken is af en toe heel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Lekker een kopje thee voor het slapen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 gaan kijken, de wolfman is nu aan de beurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Gaan slapen wil ik graag, maar door het wakker liggen van de laatste nachten zie ik er tegen op om naar mijn bed te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Misschien moet ik maar eens naar Nepal vertrekken, voor bezinning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 bezinning zou voor meerdere mensen goed zijn wil, ben ik van overtuigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Overtuigd zijn sommigen van hun overtuiging zonder de persoon in kwestie te kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 kennen denken sommigen zich toe te eigenen terwijl ze iemand eigenlijk totaal niet kennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden