witte Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 spelen die kippen dan maar verder met een brilletje op, dan is t pikken snel afgelopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Spelen ze haantje de voorste dan vallen ze toch snel door de mand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Mand vol kippen zie ik plotseling voor me en ze hebben allemaal een brilletjes op hun koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Verandering van veren wilde die zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 zeker ook warm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Warm had 'ie het niet meer zonder zijn veren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Veren zitten ook in mn auto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Auto met veertjes zit vast heel zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Zachtjes aan begint de avond te vallen.... wat kan het leven toch mooi zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Zijn we af en toe zooo tevreden, met of zonder veren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 vERENKLEED VAN KIPPEN EN HANEN IS VAAK HEEL MOOI (oeps), dat heb ik dit weekend weer mogen aanschouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 aanschouwen is een mooi NL woord, zeker als je van de NL taal houdt, zoals ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik hou ook van de nederlanse taal, 'spreek je moers taal' vind ik nog steeds een hele mooie uitdrukking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 uitdrukking(en) in het NL worden steeds meer en meer vergeten of verkeerd uitgesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Uitgesproken nederlandse woorden zie je niet vaak meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Meer en meer geef ik op mijn werk aan dat die 'vaktermen' ook vervangen kunnen woren door een nederlands woord . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 woorden zijn vaak in het buitenlands, ik begrijp het ook niet, ik spreek uberhaupt geen andere taal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Taal is iets waar je heel mooie dingen mee kunt doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Doen we wat mij betreft morgen dan maar weer, het wordt tijd om af te sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Sluiten we vooral niet uit dat elk dit op enig moment zal doen strakkies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Strakkies is inmiddels nu en ik ben nog steeds aanwezig dankzij het in-de-kamer-in-plaats-van-in-de plantenbakken-waterballet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Waterballet kan heel aantrekkelijk zijn, ik heb daar meerdere beelden bij, maar het kan ook minder mooi aflopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 klimmen der jaren gaat nu wel tellen zo met het spit-gevoel in de rug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Rug is een kwetsbare plaats van het lichaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Lichaam en geest in balans is heel mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden