Jannigje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Toe-komen doe ik je een lieve groet Cathy, , geloof in je moed en kracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Zitten doe ik hier eventjes en laat lieve berichtjes op me inwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 In (laten) werken van lieve berichten is een goede zaak, hopelijk doen ze je goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Goed om af en toe even stil te staan bij mooie dingen Cath, maar wat zou je er van denken om eens de pen op te pakken en een lijstje te maken van allerlei dingen die je WEL hebt aangepakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Aangepakt heb je vast meer dan je zo oppervlakkig te binnen schiet, ga er voor zitten, dan komt er steeds meer naar boven bij je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Je zult dan zien dat jij best in staat bent om echt te leven.... en misschien geeft dat je wel een zetje om het leven weer helemaal aan te durven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Durven leven vraagt soms moed en doorzettingsvermogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 doorzettingsvermogen hebben we zat en zat zijn willen we niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Meer is soms minder.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Past mij ook, die schoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Gekregen heb ik een heleboel. Sommige dingen welkom, anderen minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ervaring heb ik genoeg inmiddels, het is maar net wat je ermee doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Prettiger in mijn vel zitten is iets waar ik naar streef, want dat wil nog niet erg lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Lukken gaat het pas wanneer je accepteert dat het niet altijd goed kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Zijn er misschien 'truukjes' waardoor je velletje wat beter zou passen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Stoppen lijkt voor mij op dit moment de enige optie, ik ben bang dat ik niet in staat ben om gecontroleerd te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Geloof is, net zoals angst, een slechte raadgever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Raadgever is voor mij nu het verstand, tenminste als het aankomt op de keuze van wel of niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Zie nu even geen mogelijkheid, later op de avond meld ik me weer en zal ik er meer over zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 zeggen doen we veel, doen soms wat minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Minder kan zowel positief als negatief zijn, je kunt er alle kanten mee op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Op dit moment zit ik voornamelijk tegen mezelf te keuvelen, dat heeft zijn voordelen: niemand die tegen mij ingaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 ingaat niet, maar ook geen tegengas:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Tegengas kan positief zijn , maar kan je ook de wind uit de zeilen nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 palindroom, ken er diverse, maar het blijft toch atijd 'raar' . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden