VM1 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Wijzen waren ooit mensen die veel wisten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Houden wijze mensen niet door alle eeuwen heen stand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Soms idd. jammer maar vaak ook ten onder gegaan omdat uitgesproken in een bepaalde tijdsgeest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Tijdsgeest is niet altijd klaar voor vroegtijdige wijsheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Wijsheden komen soms uit zeer onverwachte hoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Daar gaan we in elk geval niet naartoe met vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Vakantie heeft iedereen af en toe nodig toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 toch vraagt het wel wijsheid om een goede vakantie uit te zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Zoeken in het donker en niet willen vragen aan iemand om het licht aan te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Wordt je alleen maar vrolijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Van daag ben ik in een stemming, niks om jullie zorgen over te maken maar toch ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Wachten we met zijn allen of gaan we een dutje doen en de wekker zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 wekker zetten doe ik als ik de volgende ochtend naar mijn werk moet, gek, maar ik wordt altijd eerder wakker .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 wakker worden is één ding, wakker blijven vind ik wat lastiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Lastiger nog vind ik een fikse middagdip op mijn werk, tranen rollen over de wangen van het gapen en geen koffie of cup a soup helpt dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Dan zou je het liefst met je hoofd op je armen op tafel in slaap vallen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Zoiets zal de baas ook apprecieren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Kreeg jij ook een bericht, ik ook maar terecht want het was mijn woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Worden nog steeds gesteld maar kan er vandaag weer beter tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Prima dat Tactive soms ingrijpt, maar ik word nu juist weer erg nieuwsgierig naar dat woord:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Woor dat je gebruikt moet netjes zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Zijn we het daar over eens, maar maar maar.... ik heb al gezocht, maar niks terug gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Lichaam schudt hier van het lachen..... dus ik snap geheel en al welk veel gebruikt woord is verwijderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Goed dan, maar ik zie helemaal geen 'u' in het woord klok en hamer spel, hoe kan dat nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 In ieder geval mogen we dat woord dus in geen enkele vorm meer gebruiken en dat is mooi ... uhhhhh.... goed, ik zal me gedragen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden