Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 regenen is goed zolang ik niet naar buiten hoef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Forummen is een leuke bezigheid, het kost me alleen best heel veel tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Tijd die ik eigenlijk niet heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Heb ik best wel, maar er blijft soms ook wel werk liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Liggen nog bergen werk op me te wachten maar soms ff. pauze mag ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Gaan we met zijn allen even op pauze en gezellig koffie drinken en bij babbelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Wel, ik moet dringend terug aan de slag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Slag of stoot, soms moet er nu eenmaal iets gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Gebeuren moet, maar raak hier weer niet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Zelf doe ik dat wel en ik wil daarin eigenlijk ook niet afhankelijk zijn van anderen, maar nu moet ik eerst even SNOEIEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Snoeien in de zin van dit wil ik niet meer of in de zin van dit moet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Kiezen moeten wij zondag ook, verplicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Horen gaan we hier wie het probleem Brussel , Halle , Vilvoorde gaat oplossen, Vlamingen en Walen, Leterme of Verhofstadt, om terug te komen, ik ben voor gelijkheid, vrijheid en broederlijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Taal vind ik over het algemeen vreselijk boeiend, al zijn sommige, bv. Vietnamees, (bijna?) niet te leren voor een "oud mens" als ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Is helemaal waar, ik hoop dat ook te blijven doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Doen of niet doen dat is de vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Vraag ik mijzelf ook zeer regelmatig af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Af zijn we al voorbij, we gaan nu naar omhoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Omhoog naar de sterren die nu schuil gaan achter de wolken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Wolken kunnen mijn dromen vannacht slechts verstoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Verstoren die wolken je dromen, hoe doen ze dat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Uitzicht op betere tijden heb ik nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Materiele zaken maken een mens niet echt gelukkiger, maar maken het vaak wel wat gemakkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 hebben we zelf ook voor een deel in de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden