lady jane Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 starten doe ik nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Nu ik nog; ik doe mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 mee doe ik ook al heb ik niet alles hierover gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Gelezen heb ik veel maar het helpt niet om veel kennis te vergaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 vergaren doen we hier ook veel wijsheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Wijsheid, toppie dat je meekijkt wijffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Wijffie, nou als iemand dat tegen mij zegt word ik warm van binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Binnen blijven we dikwijls omdat we soms niet goed buiten durven komen uit angst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Angst is dé veroorzaker van bedreigingen van de wereldvrede en elke andere vrede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Vrede hebben we met onszelf, elke keer weer als we met een klaar hoofdje ons bed induikelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 induikelen mag nog niet; ben er net uitgekukeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Uitgekukeld is de haan die voor 1000 kippen moet zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Heeft ze zich al gemeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 gemeld niet, maar in gedachten steunen we haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Haar dag is moeilijk maar we zullen allemaal een kaarsje voor haar branden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Missen, omdat we zo'n intense behoefte hebben om te delen. Te geven en te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Nu vooruit dan, beginnen we met een ander woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 maar welk woord nemen we dan?even wachten tot iemand anders een nieuw woord geeft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Denken doe ik graag aan mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Denken doe ik veel te veel, word van mezelf soms helemaal kierewiet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Kierewiet word ik mee van al dat denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Lopen naar m'n keukentje en prei gaan stoven in appelsap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Dorst les je het best met water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Leven na de dood, is dit een utopie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 utopie of harde werkelijkheid, we komen er achter, ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden