Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 weglek van domino-leden? hm, denk dat de anderen een off-day hebben hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hoor je mij niet van verre zuchten tijdens mijn monnikenwerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 monnikenwerk (hihi) , wat ben je aan het doen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Duurt inderdaad lang: exploitatieoverzichten van concerten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Maken wij niet liever een dansje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Dansje maken heeft zeker de voorkeur, is ook veel beter voor het lichaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Lichaam hier begint moe te worden, gaat op tijd slapen denkt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Het lijf had veel te verduren vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Vandaag heeft mijn lijf alleen maar op zijn krent gezeten, of is het haar krent???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Krent vind ik een typisch mannelijk woord, maar jou lijf lijkt me vrouwelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Vrouwelijk puntjepuntjepuntje dus...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Dus hebben we nu weer alle lijven een paar uur rust gegeven en beginnen we van voren af aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Aan de arbeid dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Dus zitten we nu terug in onze oude kamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Kamer? wat bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Je is een moeilijk woord, om te beginnen dat denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Is PP en ikke ook weer tevreden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 tevreden is klein meisje pas als ze kan domino-en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 En Niwi is een schat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Schat aan woorden kunnen we nu hier weer kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 "Kwijt" zijn wij niet meer met onze domino, iedereen kan ons weer gemakkelijk vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Vinden doen we'm toch Janni, naar waar ie ook verhuisd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 wordt het ooit anders of blijft het daar gewoon zozoals het altijd al is geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Mij is de maand waarin wij nu zittenmaar dan verkeerd geschrevendoor mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Mei is ook de maand van de lente en mijn zoon wordt 9 vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden