smart Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Weten dat de kracht van de domino juist ligt in het opduiken tussen de dagdraadgesprekjes, is het halve werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Werk aan de winkel dus voor Tactus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Wordt dit ons persoonlijk gemeld of ehh... zien we het vanzelf terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Teruggezet denk ik , dus geen persoonlijke melding lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Mij komt de reactie van Meiske een paar regels hierboven ook wel heeeeeeel onaardig over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Overigens zie ik dat er gewoon verhitte gesprekken op de dagdraad hierover gaan.... dat lijkt me toch echt niet de bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Bedoeling is dat dit spel leuk en ookzinvol is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 is waar en volgens mij lukt dat prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Pikken wil hier zeggen stelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Stelen moet je schuin afsnijden voordat je de bloemen in een vaas zet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Zet ze nadat ze schuin gesneden zijn in een vaas met een beetje priklimonade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Priklimonade zoals 7Up werkt voor zulke doeleinden erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Goed lezen en schrijven is voor sommigen beslist niet eenvoudig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 eenvoudig doorgaan na deze zin is niet eenvoudig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 eenvoudiger wordt het nog steeds niet Alf, maar je bent een kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Kanjer absoluut, russische revolutie hoeft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Verdient PP een aplaus want ze was me "bijna" voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 voor alles is een oplossingbijna alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 alles dient kritisch onderzocht te worden voor men een mening geeftook dit spel, best leuk en makkelijk te vinden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Alles is zooooo veel, net zoiets als 'noooit meer' , moeten we dus voorzichtig mee zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 vinden deed ik het, maar je was me een slag voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 voorlopig zitten we hier, later zien we wel weer verder;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Verder ziet ook Alf dat dit grappig en ook vol zin is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Is nou net de bedoeling, hebben we toch mooi reclame voor deze draad kunnen maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Maken we reclame, grote borden langs de weg maar niemand vindt meer de weg??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden