haddock Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Prima De Luxe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Luxe uitvoeringen van diverse aanstekers, sigarettendoosjes en asbakken in de aanbieding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 aanbiedingen kunnen misleidend zijn, zo ook deze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 oppervlakkig gezien zou je kunnen zeggen dat hier veel waarheden in een notendop worden verkondigd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Verkondigd werd het woord maar vaak niet gehoord:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Problemen kunnen beter gezien worden als uitdagingen waar iets aan gedaan kan worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Worden woorden ook niet vaak verkeerd geinterpreteerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 fanatici bekijk ik als mensen zonder eigen mening die achter 1 persoon aan hobbelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Fanatici, waar begint het en waar houdt het op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Zijn we erg zeker van onszelf vallen groepen mee misschien alhoewel ik er ook niet echt van hou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Hou maar op PP, kijk wat die Duise meneer met alleen maar zijn eigen gedachtes voor elkaar heeft gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Gekregen heeft ie het wel, moeten wij zorgen dat het nooit meer zo ver komt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Komt dat zien, het laatste exemplaar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 aardig zouden we gewoon moeten zijn tegen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Iedereen moet aardig tegen elkaar zijn, hoor je dat bambam jij dus ook tegen mij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Oplossing, daar moetenwe toe komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Komen we toch nog ergens vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 vandaag die ik ook weer ff mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 mee met de rest.. naaah, mijn eigen tempo werkt het best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Best is met het LAATSTE woord van de zin te BEGINNEN....zuchtte zij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Zij zei tegen Witte:'Ik ben ook aardig tegen je, echt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Wel vind ik mijn idee top, ik zet je in een hok:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Hok is te erg ben claustrofobies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Claustrofobies en roken gaan helaas samen en in een hok is dat niet bevorderlijk, ook niet wanneer iemand denkt daar dik geld aan te verdienen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Verdienen is iets geheel anders dan krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden