snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 misschien wel,of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 niet twijfelen maar een keuze maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 maken van een keuze heb ik geen zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 in jezelf belabberd voelen wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 wel goed eten snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Snoepie weet nog niet wat ze gaat eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 eten doe ik niet als ik boos ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 ben vandaag niet boos, wel moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 moe ben ik ook altijd,daar word je ook moedeloos van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 van wat eten knap je vast wel weer wat op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 op een keer krijg ik vanzelf wel weer honger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 honger naar meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 meer mensen zijn chagrijnig, ikke nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Nu moet ik zeggen dat ik me ook niet zo schitterend voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 voel eens bij je hart en je zult zien dat daar meer uitkomt dan je zelf dacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Dacht al wat voel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ik voel me vanmorgen lekker uitgeslapen en fit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 fit is vandaag niet het juiste woord maar ik doe het er mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 mee eens hoor sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 sha is op het moment de les aan het spellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 spellen van mijn naam gebeurd nog regelmatig verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 verkeerd omgaan met drank,daarom zitten we hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 hier staat de keuken nu blauw aan geur van kruiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 kruiden zijn lekker als ze vers zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 zijn vandaag naar IKEA geweest, wat was het daar weer een feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden