Shahire Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 gaan ons vandaag buiten maar eens door weer en wind begeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 begeven wij ons straks fit en vaardig naar verre oorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Oor denk ik kapot, want ik hoorde het niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 niet gehoord of niet geluisterd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 geluisterd of gelezen? Nu ben ik de kluts kwijt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 kwijt ben ik mezelf ook de laatste tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Tijd om op zoek te gaan dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 dan ga ik dat nu doen...de mazzel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 mazzel kan ik wel gebruiken :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 gebruiken kan jij volgens mijn wel meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Me ergste nachtmerrie zou zijn dat ik juist meer ga gebruiken, ik wil stoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 stoppen met drank is heel moelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 moeilijk maar niet onmogelijk dus zie het maar als een uitdaging! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 uitdaging om de drank toch te laten staan op moeilijke momenten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 momenten van rust heb ik graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Graag één koffie zwart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 zwart met opgeklopte melk en een zoetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Zoetjesaan gaan we ons aankleden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 aankleden moet ik nog doen :light:. Niet vergeten voor je buiten gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Gaatjes moeten buiten bedekt worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 worden de woorden nu verkleind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 verkleind kunnen niet alle zelfstandige naamwoorden worden, van rijst kun je geen rijstje maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 maken we van een reus een reusje, dat is ook gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 gek is dat inderdaad net zoals een wolkenkrabbertje en een enormiteit laat zich ook maar moeilijk verkleinen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 verkleinen mag niet,waarmee de zin eindig moet mee begonnen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden